Blokada ?

Re: Blokada ?

Postautor: paweljunkers dodano: 27 mar 2018, 22:01

Benio w moim przypadku to zalewalo drugi gar ,a w upał to 80kmh był dla moto wysiłkiem .W zimne dni owszem 125 nie było problemem. W przypadku Sżymona jest zwalona mapa lub przełożenia .
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Blokada ?

Postautor: paweljunkers dodano: 27 mar 2018, 22:05

Nikt U mnie ten pipek nie dała _bezradny
Awatar użytkownika
paweljunkers
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 cze 2015, 22:57
Lokalizacja: kutno
Motocykl: Honda vt 600
Tel. kom.: 733162500
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 27 mar 2018, 23:07

NIKT pisze:
$zymon pisze:Z olejem nie chodzilo mi o predkosc tylko o stan ogolny, czy wymieniac teraz czy dokrecic do 300. Bo serwisowe 1000km wydaje mi sie troche poznym momentem na 1 wymiane ...


Cruiser miał pierwszą wymianę przy 300 xD

Jeżeli chcesz mieć gwarancję to jeździj, ale bierz własny olej - mi zalali Valvoline na pierwszym i miałem problemy ze skrzynią biegów (biegi mi przeskakiwały co 2, nie mogłem wbić 1dynki i moim zdaniem dziwne dźwięki się wydobywały z silnika). Pojechałem na 2gi serwis z motulem, a na kolejne jeździłem z 30stoma zł.

Teraz odnośnie jeżdżenia - jeśli ładnie ciągnie na niższych biegach to kwestia, że przełożenia radzą sobie np. z za małą ilością paliwa lub czymkolwiek. 5ty bieg jest już nadbiegiem przez co moto masz bardziej podatne na jadące tiry z przeciwka, silny wiatr i inne paranormalne zjawiska.

Przeszedłeś już etap samodzielnego dokręcenia wszystkich śrub ??
Polecam to zrobić - w najgorszym wypadku możesz uniknąć lewego powietrza, luźnego baku, luźnej piasty w kole, utraty śruby w osłonie łańcucha i innych przyjemnych rzeczy xD

Z którego roku masz moto ?? Bo może być nowy ale z 2015 albo nowy z 2018.

Po co mi info o roczniku ? Tak sobie - albo może mój ulubiony element "filtr paliwa" zawilgotniał albo inne ceregiele z nim związane nie wyobrażalne dla najlepszych fizjolofów xD

Jeżeli ładnie Tobie motocykl ciągnie na każdym biegu, a na najwyższym jedzie z prędkością systematycznie spadającą do pewnej wartości - warto wymienić filtr paliwa.
Keeway zaleca wymianę filtra paliwa co 3 lub 4 lata. Przerabiałem spadek prędkości na najwyższym biegu u mnie i pomogła wymiana filtra paliwa (niestety jest w chu* razy większy niż oryginał ale pomogło).

Jeżeli dotrwałeś do tego momentu czytania mojego poematu to gratulacje xD Więc kontynuuję - sprawdź czy nie zamontowali Tobie filtra paliwa odwrotnie - są one kierunkowe i mają na sobie narysowane strzałki przepływu paliwa (odkręcanie zbiornika aby do niego dojść jest u mnie).

Zapomniałbym!!! Ogarnij czy wszystkie wtyczki masz pozapinane prawidłowo - w sensie w ogóle zapięte czy któraś nie jest np. ułamana i przyłapana izolacją czy trytytką. Wtrysk paliwa potrzebuje informacji zwrotnych od mega wielkiej ilości czujników i informacji o wszystkim aby prawidłowo funkcjonować !! :P
Jeżeli będziesz sprawdzał wtyczki ROZEPNIJ KAŻDĄ i zapnij ponownie - jeśli masz zaśniedziałe styki zmienia się oporność i wartości podawane z czujników - rozpinanie i zapinanie ponowne to tzw. "odświeżenie styków". Jak ułamiesz wtyczkę (a jest to zrobić baaaaaardzo ciężko) jedziesz do nich i mówisz że oglądałeś moto i zobaczyłeś że wtyczka ułamana - masz gwarancję ? Masz :) (nie że ułamałeś - usłyszysz "ułamałeś to se kup") !!!!! Tak wiem jestem złym człowiekiem :cwaniak:
Najprawdopodobniej (u mnie pod zbiornikiem) pod zbiornikiem masz 1 czujnik biorący informację o Ciśnieniu bezwzględnym w kolektorze tzw: (MAP).

I moje ulubione (lecz podobno to nie ma znaczenia), jak zajrzysz od spodu na dźwignię sprzęgła (lewa ręka xD) powinien być tak malutki switch (cycek czy jak kto woli) i opierająca się o jego koniec blaszka przykręcona na śrubkę do klamki. Zobacz czy blaszka wciska switch jak dzwignia jest puszczona (bez tykania klamki - w pozycji wyjściowej). Jeżeli nie jest wciśnięta lub jest wciśnięta minimalnie to prosiłbym o poprawienie jej aby blaszka wciskała switch. Ten switch to czujnik sprzęgła - on daje informację czy masz wciśnięte sprzęgło czy nie. Jeżeli switch jest niewciśnięty to idzie informacja do kompa, że masz wciśnięte sprzęgło (wyciśnięte) a z innego czujnika, że masz gaz na max. Komp to odbiera następująco: po co ten typek ciśnie gaz opór skoro ma wciśnięte sprzęgło ??!! I ogranicza obroty.
Tak samo jest w samochodach - wciśnij sprzęgło i gaz w podłogę, a obroty max to będą ok 2.5 tys (gaz elektroniczny, nie linkowy).

W skrócie tyle.

Aaaaa jednak nie xD

Możesz zobaczyć samemu tzw. “BLINK CODES”
1. Upewnij się, że motocykl jest na luzie, stacyjka jest na pozycji OFF.
2.Przekręć zapłon 3 razy w przeciągu 5ciu sekund. (1 - ON, 2 - OFF, 3- ON) i za 3cim zostawiasz na ON
3. Patrzysz sobie na F1 (patrzysz czy dioda F1 mruga). Jeśli nie mruga wszystko jest dobrze. Jeśli mruga to jest jakiś błąd zapisany na komputerze albo nie ma łączności z czujnikiem danym.
WAŻNE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Po ustawienu 3ci raz zapłonu na ON po 3,2sec zaczyna mrugać dioda (od 1 do 10 gdzie 10 oznacza 0 - ZERO ), potem 1,2 sec przerwy i kolejna cyfra, 1,2sec i cyfra, 1,2sec i cyfra. kolejne 3.2 sec i kolejny kod lub powtarza ten sam. PRZYKŁAD 3cie przekręcenie zapłonu = ON- 3,2sec - 10, 1,2sec - 2, 1,2sec 10 , 1,2sec 7 - kod błędu 0207.



Dzieki za mega wyczerpujaca odpowiedz. Jestem winny wielkie :piwa:. .
Wracajac do tematu . Jestem z Augustowa ( podlaskie ) . Jutro odwiedzam znow serwis i zobaczymy co powie pan kierownik bo mieli jeszcze raz to sprawdzic . W kazdy razie jutro ide tam z pisemkiem dotyczacym pisemnej odpowiedzi serwisu i zadania podlaczenia pod kompa ( bo jak wspominalem , gdy grzecznie poprosilem o to , pan kierownik powiedzial ze nie widzi powodu aby podlaczyc motocykl bo wszystko jest ok...) Powiem co wyszlo i zastosuje sie do waszych rad .

Dzieki chlopaki za tsk ogromna pomoc !!! :-)
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 28 mar 2018, 17:34

Odebralem moto. Powiedziano mi ze za problem przerywania na 3 i 4 biegu odpowiedzialna byla wtyczka przy stopce bocznej i niby wszystko jest ok . Po pracy sprawdze jak zachowuje sie na 5 biegu bo nie mialem mozliwosci wczesniej , ale cos czuje ze bez zmian bo mechanik powiedzial mi ze on rozpedzal sie na 5 do 80kh i dalej nie szlo. Stwierdzil zeby dotarl go do 1000km i wtedy sprawdza zawory . Jakos nie widzi mi sie jezdzenia 1000km tylko na czterech biegach skoro motocykl jest piecio biegowy.
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Blokada ?

Postautor: NIKT dodano: 28 mar 2018, 18:11

A czy przypadkiem ta wtyczka nie jest odpowiedzialna za odcięcie zapłonu ?

Mam rozumieć że jak jedziesz to wtyczka odcina i włącza zapłon dlatego motocykl Tobie przerywa ??

Jesteś w stanie odpalić motocykl jak jest on na stopce ?
"Boso ale w ostrogach"
Awatar użytkownika
NIKT
Zarząd KCM
 
Posty: 1617
Rejestracja: 10 lut 2013, 15:09
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 661557838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 35

Re: Blokada ?

Postautor: Lucky Luke dodano: 28 mar 2018, 19:59

Szymon będę jechał do Motor Land (generalny dystrybutor) jeżeli będziesz miał pismo z serwisu podeślij podpytam.
P.s. zgodnie z KC masz prawo do wymiany sprzetu na nowy po chyba 3 nieudanych naprawach gwarancyjnych tej samej usterki...... Troche zachodu moze byc ale zadbaj o wpisy do książki serwisowej p.t. reklamacja/naprawa gwarancyjna serwisowa tam masz takie miejsce.
Lucky Luke
Lucky Luke
Klubowicz
 
Posty: 270
Rejestracja: 19 sie 2015, 00:46
Lokalizacja: Radzymin
Motocykl: SuperLight, Benelli TRK, GSX-R
Płeć: mężczyzna

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 28 mar 2018, 23:00

Lucky Luke pisze:Szymon będę jechał do Motor Land (generalny dystrybutor) jeżeli będziesz miał pismo z serwisu podeślij podpytam.
P.s. zgodnie z KC masz prawo do wymiany sprzetu na nowy po chyba 3 nieudanych naprawach gwarancyjnych tej samej usterki...... Troche zachodu moze byc ale zadbaj o wpisy do książki serwisowej p.t. reklamacja/naprawa gwarancyjna serwisowa tam masz takie miejsce.


Dzieki . Tak pilnuje tych wpisow. Co do wtyczki to mi tak tlumaczyli ale wszystko bylo normalni( w sensie ze na stopce nie moge odpalic ) .
Co do motorlandu to nie dostame zadnego pisma z serwisu bo kierownik totalnie kladzie lache na wszystko . Dzis przy odbiorze moto z serwisu poprosilem o ustawienie wyzej wajchy od biegow , na co kierownik odpowiedzial " nie mozesz sobie pan sam w domu tego zrobic ? My nie musimy takich rzeczy robic , kupowales z salonu i pasowalo a teraz chcesz zmieniac ? " na szczescie jesen z mechanikow ustawil mi to bez gadania . Jutro skladam oficjalna skarge na tego goscia i jego podejscie do klienta .
Gdy bedziesz w motorlandzie to mam prosbe, moglbys zapytac ludzi majacych pojecie czy to normalne ze motor w trakcie docierania (ponad 200km) na 4 biegu trzyma spokojnie 80km/h a po zmianie na 5 motor musi miec odkrecona manetke na max zeby utrzymac 80km/h i przy najmniejszym wzniesieniu / wietrze. Wytraca predkosc do 60-70 max a po zmianie na 4 znow trzyma 80-85 tyle ze w granicach 7 tys . ale ,stabilnie, nie poddaje sie dla wiatru czy wzniesienia .
Jak u was wygladal jazda na 5 biegu podczas docierania ?
Bo chyba idac mysla mechanika " niech pan dotrze do 1000km i wtedy wyregulujemy zawory " to musial bym jezdzic tylko na 4 biegach bo 5 jest praktycznie bez uzyteczna .
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Blokada ?

Postautor: beniamin82 dodano: 29 mar 2018, 07:25

Szymon skłaniam się tego że masz za dużą zębatkę zdawczą (przednią). Poproś w serwisie o zmianę. Koszt około 25zł plus wymiana.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Blokada ?

Postautor: $zymon dodano: 29 mar 2018, 11:16

Nie strace przez to gwarancji ? Jaka powinna byc "firmowo" zalozona ? Na jaka powinienem zmienic ? ( jakis konkretny model ? ) jestem zielony w tych sprawach .
$zymon
Forumowicz
 
Posty: 37
Rejestracja: 02 mar 2018, 14:16
Motocykl: Keeway Superlight
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Re: Blokada ?

Postautor: beniamin82 dodano: 29 mar 2018, 11:35

Jeżeli dobrze pamiętam to zebatka standardowa ma 15z zębów. Musieliby w serwisie sprawdzić i ewentualnie wsadzić ząbek mniejszą. Wtedy nie będzie zwalniać na piątce. Zwykle w Polsce ludzie wsadzaja 16z żeby uzyskać efekt którego ty nie chcesz, może importer zamówił serię z 16tką?

Ale skoro jesteś nowy w motocyklach to dobrze żeby ktoś się przejechał kto jeździ inną 125tką i porównał.
W Augustowie mamy kolegę Jacor, pisz do niego może się karnie i podpowie.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości