"Na dyszy 110 Zipp nie zwalnia pod jakąkolwiek górę czy wiatr czołowy przy prędkościach maksymalnych, żwawiej przyśpiesza i bez problemu utrzymuje prędkość maksymalną. Większa zębatka zdawcza przyczyniła się do poprawy stosunku obrotów na minutę do prędkości np. przy prędkości 80 km/h na zębatce 15z miałem ok 6000-6100 obr/min, obecnie przy prędkości 80 km/h jest ok. 5100-5200 obr/min. Wzrosła również prędkość maksymalna. Teraz bez problemu Zipp ze mną na pokładzie jest w stanie non stop utrzymać przelotową prędkość 100 km/h i osiąga ją bezproblemowo, a nie chwilowo jak to miało miejsce na zębatce 15z i dyszy 100. Dodatkowo na dyszy 110 lepiej odpala. Szkoda, że nie ma on skrzyni 6 biegowej. Wyprzedzanie obecnie jest przyjemnością, a nie logistyczną enigmą."
"po zmianie zębatki i dyszy okazuje się, że Zipp dostojnie objeżdża XT 125

Boso, ale w ostrogach.