Keeway RKS 125 2015r.

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: dylson dodano: 27 mar 2019, 22:30

Ja po prostu dałem kropelkę kleju do gwintów. Zębatkę kupiłem oczywiście bez frezu.
dylson
Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: 01 maja 2017, 21:05
Motocykl: brak

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: zibias dodano: 28 mar 2019, 09:32

Tak zrobię, poproszę o wytoczenie. Ciekawe jak zmiana 13/43 na 14/41 wpłynie na użytkowanie sprzętu.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
zibias
Forumowicz
 
Posty: 46
Rejestracja: 28 kwie 2018, 10:41
Motocykl: Keeway RKS 125 Black
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: ktoś ŁDZ dodano: 30 mar 2019, 05:09

Nie wiem ile mam w instrukcji. W Zippie (jak i w poprzednim Romecie) koła pompuję 2.6 przód i 2.8 tył (wartości mieszczące się w przedziale wg. info producenta opon jakie mam w Zippie - nie chinole). Może to moje sybiektywne odczucie, ale lepiej mi się jeździ i jakby pewniej w zakrętach się zachowywało moto niż np 2.2 przód i 2.3 tył.

Zębatke z przodu jedynie dałem u siebie większą i wzrosła prędkość maksymalna bez pogarszania przyspieszania. Przed zmianą nigdy 100km/h nie osiągnąłem, 95 max był ze mną na dłuuuuuugiej prostej Teraz 100 spokojnie, 105 max bez wiatru. A i tak jeżdżę 80-85 km/h żeby silnik nie popełnił samobójstwa. :) choć przyznam że nadzieję miałem na średnią non stop 100 a maksymalną 110-115. Żeby jeździć spokojnie ta przysłowiową "stufką" na trasie. Skrzynia 5b pewnie dużo zabiera, myślę że na 6-tce bez problemu by tak było. Ogólnie jestem bardzo zadowolony z zapalniczki. Zwłaszcza jazda po Łodzi :)

Proszę daj znać jak będzie śmigał na wymienionej przedniej i tylnej. Bo rozmyślam non stop o tylnej, mniejszej. Musze któregoś dnia policzyć ilość jej zębów ile ma obecna.

Pozdrawiam.

Wysłane z mojego HT16 przy użyciu Tapatalka
Pozdro Robert.
Awatar użytkownika
ktoś ŁDZ
Forumowicz
 
Posty: 170
Rejestracja: 12 mar 2015, 11:00
Motocykl: Zipp VZ-2
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: krzysieg dodano: 30 mar 2019, 22:25

Zębatkę do suzuki gn 125 ,14z można dostać ale też bez frezu , może jest za to cieńsza ?
niby w keeway-u jest silnik suzuki gn .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: krzysieg dodano: 30 mar 2019, 22:29

Najlepsze miejsce na zamontowanie kamerki i telefonu -nawigacji w rks :

https://photos.app.goo.gl/YTv5cKaHGFhkdcQ47
https://photos.app.goo.gl/Paa7XmWXCYs1D1GN7
https://photos.app.goo.gl/oi2KsrQ6TUvQpYPi6

Pokrowiec trzyma się na dwóch śrubach , kamerka za pomocą płaskownika na jednej z nich .
Płaskownik mógłby być z grubszej blachy i trzymać się na dwóch śrubach- było by stabilniej, ale jest dość mocny .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: zibias dodano: 30 mar 2019, 23:04

Też nad takim rozwiązaniem myślałem, niestety utrudnia to dostęp kluczykiem do stacyjki, to mnie zniechęciło. Teraz uchwyt typu RAM mam przy kierownicy.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
zibias
Forumowicz
 
Posty: 46
Rejestracja: 28 kwie 2018, 10:41
Motocykl: Keeway RKS 125 Black
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: krzysieg dodano: 31 mar 2019, 08:40

Jest dostęp do kluczyka nawet z pilotem , te etui jest przykręcone na śruby 50 albo 60 mm i jest podniesione
na śrubach są tulejki ( cienka rurka metalowa i na niej termokurcz) między etui a gwintami kierownicy .
Na ostatnim zdjęciu widać .
Mocowanie kamerki musiałbym trochę usztywnić np. dając drugi taki płaskownik i dokupić dłuższą śrubę 1/4 " do adaptera
kamerki .
Standardowe uchwyty rowerowe się nie nie nadają , kierownica nie jest prosta .
O uchwytach ram nie wiedziałem .
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: krzysieg dodano: 31 mar 2019, 16:10

Wie ktoś do czego są 2 śruby pod silnikiem i dlaczego jedna jest na pokrywie na 3 śruby ?
Ta na pokrywie jest chyba do spuszczania oleju bo ma podkładkę miedzianą .
https://photos.app.goo.gl/nwze6ThwjjFahaCx8
krzysieg
Forumowicz
 
Posty: 267
Rejestracja: 08 sie 2015, 16:19
Lokalizacja: Jelenia Góra / Wrocław
Motocykl: Keeway Rks 125 , FZ6 s1 fazer
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: zibias dodano: 31 mar 2019, 17:23

Zgadza się ta z podkładką miedzianą jest do spuszczania oleju. Tej drugiej nie ruszaj, w serwisie powiedzieli mi, że ma coś wspólnego ze sprzęgłem, szczegółów nie pamiętam.

Wysłane z mojego SM-N950F przy użyciu Tapatalka
Awatar użytkownika
zibias
Forumowicz
 
Posty: 46
Rejestracja: 28 kwie 2018, 10:41
Motocykl: Keeway RKS 125 Black
Płeć: mężczyzna

Re: Keeway RKS 125 2015r.

Postautor: przemas1988 dodano: 31 mar 2019, 20:08

Ja też kiedyś słyszałem że tej drugiej śruby lepiej nie ruszać. Chyba że chcesz cały silnik rozkręcać bo ponoć tak się kończy odkręcanie jej.
Też moge polecić uchwyt ram. Mam taki chiński z wbudowaną ładowarką i sprawdza się idealnie. Trzyma bardzo pewnie szczególnie z dodatkową gumą zabezpieczającą i bez problemu podładuje telefon z włączoną nawigacją i ekranem ustawionym na maksymalną jasność w dłuższej trasie. Mam huaweia p8 lite w którym przy takim ustawieniu rzadko która ładowarka daje sobie radę z podładowywaniem go.
przemas1988
Forumowicz
 
Posty: 59
Rejestracja: 25 wrz 2015, 14:54
Lokalizacja: Zendek
Motocykl: router ws50 - keeway rkv 125
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

PoprzedniaNastępna

Wróć do Keeway

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości