autor: Andrew dodano: 27 kwie 2018, 20:48
Aktualizacja
Czyściłem cały gaźnik i ustawiłem na nowo jak w zaleceniach do Hondy CG125 - 1 do 2 obrotów (u mnie do 1,75).
Wymieniłem też olej oraz wymyłem filtr ( masa "brokatu" i kilka opiłków). Polecam środek w sprayu do odtłuszczania i mycia zacisków hamulcowych - dokładnie pomoże usunąć cały syf z gniazda i z samego filtru.
Było lepiej ale kolega z Ogarem 900 kupił sobie gaźnik i pochwalił się że lepiej chodzi.
Nie czekając długo zajrzałem na chiński allegrosz i kupiłem po korzystnej cenie dla siebie (54zł).
Wreszcie panowałem nad ssaniem bo w poprzednim popsuta sprężynka od dźwigni to utrudniała.
Jest dużo lepiej, mimo to kiedy jest zimny to trzeba go kilka razy kopnąć. Później już jak nowy.
Dzięki za rady, z zaworami jeszcze poczekam bo całkiem nie dawno regulowałem.
Mam jeszcze parę rzeczy do zrobienia w nim więc jak coś się poprawi to napiszę.