Nie wiem po co czapkę zdejmował koleś - chyba że u niego to niezbędne

. czapkę się zdejmuje jak masz zawory na płytki, a nie na śrubkę

musisz ogarnąć manuala do swojego silnika i dowiedzieć się jakie powinieneś mieć luzy zaworowe

dopiero potem ogarniać szczelinomierz (aczkolwiek ten jest bardzo szczegółowy)

Jaki tam masz silnik ?
Luzy ustawiasz w fazie nr 2 jak wałki są w górze, a zawory niepodparte :

1 obrot walka razrzadu to 2 obroty walu korbowego.
Jak masz tlok w gorze to raz sa we wlasciwym miejscu raz w zlym.
Co drugi raz tloka w gorze zawory sa we wlasciwym miejscu.
Jak nadal nie wiesz, wykrec zaslepki od zaworow i krec walem, zobaczysz jak sie poruszaja i w momencie kiedy wydechowy/wylotowy sie zamyka (4) (gdy sie zamknie tlok jest w gorze), a wlotowy sie otwiera (1) (tlok idzie do dolu I jak sie zamknie jest na dole) musisz krecic dalej i jak ponownie tlok bedzie szedl w gore ustaw na znaki (2) wtedy oba zawory sa zamkniete i ustawiasz luzy - ja tak ustawiam.
Na szybko to tutaj raczej ale do 2giej minuty
https://www.youtube.com/watch?v=Y7YCty9gi7UMoże kiedyś sam nakręcę filmik xD