beniamin82 pisze:No to jedziemy dalej...
Prawie 12 tyś.km i padł ABS.
Oddałem do ASO...
Czujnik tylny ABS do wymiany 265 zł za oryginał + 100 zł robocizna bo końcówka czujnika jest pod bakiem.
Jak już mają bak na wierzchu to od razu wymiana świecy zapłonowej 35zł.
No to teraz mam gwarancję dwa lata na czujnik?
I dupa!
Po wymianie czujników niestety dalej kontrolka ABS się świeci. Wrócono więc do starych czujników.
Serwis ASO z Opola twierdzi że to pompa ABS jest wadliwa. Motorland - importer marki Benelli twierdzi że to pierwszy przypadek w Polsce że padła pompa ABS.
I teraz uwaga pompa ABS do motocykla który nowy kosztuje między 10500 a 12500 kosztuje ponad 3000zl.
Za diagnostykę i wymianę świecy zapłonowej zapłaciłem 180zl.
I jeżdżę bez ABS.
Aha, na Aliexpress pompa ABS kosztuje 150 USD z wysyłką. Więc pewnie się skuszę.
Oczywiście moje sugestie że być może pompa dostała po dupie przy spawaniu uchwytu obudowy została przez Motorland uznana ze nieprawdopodobną. Zaproponowano mi kupno pompy bez marży, co i tak było dużo za dużo.
Wysłane z mojego VOG-L29 przy użyciu Tapatalka