Zawieszenie silnika w Rimecie R 250

Zawieszenie silnika w Rimecie R 250

Postautor: Indianer dodano: 12 wrz 2009, 15:25

Zauważyłem że w jinlunie 250 wypuszczanym przez rometa silnik zamocowany jest poprzez gumowe tuleje natomiast w większości bliźniaczych motocykli montuje się na sztywno i stąd moje pytanie jak to się w praktyce sprawdza tzn czy i w jakim stopniu faktycznie tłumi wibracje czy tylko udaje że tłumi :P
Awatar użytkownika
Indianer
Forumowicz
 
Posty: 95
Rejestracja: 03 gru 2008, 17:18
Lokalizacja: Piekary ?l?skie
Motocykl: Zipp Raven 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Zawieszenie silnika w Rimecie R 250

Postautor: Romeciarz dodano: 12 wrz 2009, 15:31

Mam romecika z tulejami gumowo-metalowymi i spełniają one swoje zadania. Było porównanie mojego rometa r250 z egzemplarzem z tulejami bez gum i właściciel w/w wymienionego stwierdził, że wibracje są wręcz znikome.
Aby zakręty były proste
Awatar użytkownika
Romeciarz
Klubowicz
 
Posty: 1202
Rejestracja: 15 kwie 2009, 18:45
Lokalizacja: Człuchów-Krzyżakowo
Motocykl: R 250; Hyosung,R 1100 RT -były
Płeć: mężczyzna
Wiek: 64

Zawieszenie silnika w Rimecie R 250

Postautor: Shipp dodano: 22 wrz 2009, 00:11

Wibracje zależą od wielu czynników, nie tylko mocowania silnika, niemniej umocowanie go na tulejach w dużej mierze pozwoli zredukowac drgania wytwarzane przez sam silnik. Pytanie tylko czy warto? Jeśli chodzi o komfort jazdy i uniknięcie nieszczęsnego wykręcania śrubek - warto! Ale jest jeszcze jedno - niektórzy /ja/ lubią taki hardkor :))
Shipp
Forumowicz
 
Posty: 1345
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:42
Motocykl: .


Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość