Podłączmy lightbary

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Podłączmy lightbary

Postautor: skopi dodano: 03 cze 2009, 08:15

Dzienne pochromowane teraz niech wyschnie lakier, jutro uchwyty i w sobotę montaż- jeżeli mi ktoś podpowie w którym miejscu najlepiej się wpiąc pod pozycyjne i mijania, lampy mają 1,5m przewodu.Zamontuję na gmolę ale z czasem pomyślę o przełożeniu na lagi do przodu , razem 12WATT poboru pradu a dają po gałach nieźle, do tego mały tunning oświetlenia też zrobię jakieś kierunki i pozycja na kuferek itp mam wsio na diodach więc żaden problem, mam też fajny pomysł na lampę tylną na ledah tylko muszę rozebrać ta która jest i sprawdzić czy wejdzie + dodatkowa oświetlenia tablicy na led z pozycyjnym.Więc nawet zaoszczędzę na prądzie mimo dołożenia dziennych, wg moich obliczeń powinno brać wszystko 19-21WATT+ kierunki i tym sposobem zostanie zapas na jakieś halogeniki.
link do tych lamp dziennych u mnie:http://www.autolampy.eu/product_info.php?cPath=151&products_id=816

-- Dzisiaj, 13:47 --

Lampy dzienne podłączone- ale dają po gałach hehe juz mi mrugają światłami puszkarze :)) . Wskaźnik akumulatora nawet nie drgnie. :rad:
Do tego tylna żarówka zastąpiona żarówką ledowa i jest git. Na razie tylnej nie wymieniam na ledową bo trochę roboty z tym bedzie .

-- Dzisiaj, 22:00 --

Dzis była pierwsza kontrola- oczywiście krawężniki i doczepili sie ze jeżdże na halogenach- hehe . Więc im zadaję pytanie czy wiedzą jakie oznaczenie homologacyjne mają światla jazdy dziennej , na co oni ze nie muszą wiedziec wiec im mówię to dawajcie wniosek do kolegium(jeszcze nawet mowy nie bylo o mandacie) tylko napiszcie na tym piśmie jakie oznaczenia są na lampach . więc zwątpili i po paru minutach dyskusji prawie zostaliśmy kumplami, nawet jeden się napalił zeby kupić tez sobie takie cudo za takie pieniądze.
Sakwy zalożone, stelaż pod sakwy wlasnej roboty z kwasówki, w miejscu odblaskówpod zbiornikiem zalożylem obrysówki diodowe z odblaskiem. w sobotę montuję kuferek ze światelkam pozycyjnymi i obrysowkami no i chyba wezmę się za wymianę lampy tylnej na diodową .
Czy u was lampa przednia też swiaci tak wysoko??!! cholera muszę coś wykombinować aby świecila CIUT niżej przecież to wcale nie oświetla asfaltu! lepiej świacą dzienne niż ta przednia.
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Podłączmy lightbary

Postautor: Kris dodano: 23 wrz 2009, 20:36

skopi pisze:Dzienne pochromowane teraz niech wyschnie lakier, jutro uchwyty i w sobotę montaż- jeżeli mi ktoś podpowie w którym miejscu najlepiej się wpiąc pod pozycyjne i mijania, lampy mają 1,5m przewodu.Zamontuję na gmolę ale z czasem pomyślę o przełożeniu na lagi do przodu , razem 12WATT poboru pradu a dają po gałach nieźle, do tego mały tunning oświetlenia też zrobię jakieś kierunki i pozycja na kuferek itp mam wsio na diodach więc żaden problem, mam też fajny pomysł na lampę tylną na ledah tylko muszę rozebrać ta która jest i sprawdzić czy wejdzie + dodatkowa oświetlenia tablicy na led z pozycyjnym.Więc nawet zaoszczędzę na prądzie mimo dołożenia dziennych, wg moich obliczeń powinno brać wszystko 19-21WATT+ kierunki i tym sposobem zostanie zapas na jakieś halogeniki.
link do tych lamp dziennych u mnie:http://www.autolampy.eu/product_info.php?cPath=151&products_id=816

-- Dzisiaj, 13:47 --

Lampy dzienne podłączone- ale dają po gałach hehe juz mi mrugają światłami puszkarze :)) . Wskaźnik akumulatora nawet nie drgnie. :rad:
Do tego tylna żarówka zastąpiona żarówką ledowa i jest git. Na razie tylnej nie wymieniam na ledową bo trochę roboty z tym bedzie .

-- Dzisiaj, 22:00 --

Dzis była pierwsza kontrola- oczywiście krawężniki i doczepili sie ze jeżdże na halogenach- hehe . Więc im zadaję pytanie czy wiedzą jakie oznaczenie homologacyjne mają światla jazdy dziennej , na co oni ze nie muszą wiedziec wiec im mówię to dawajcie wniosek do kolegium(jeszcze nawet mowy nie bylo o mandacie) tylko napiszcie na tym piśmie jakie oznaczenia są na lampach . więc zwątpili i po paru minutach dyskusji prawie zostaliśmy kumplami, nawet jeden się napalił zeby kupić tez sobie takie cudo za takie pieniądze.
Sakwy zalożone, stelaż pod sakwy wlasnej roboty z kwasówki, w miejscu odblaskówpod zbiornikiem zalożylem obrysówki diodowe z odblaskiem. w sobotę montuję kuferek ze światelkam pozycyjnymi i obrysowkami no i chyba wezmę się za wymianę lampy tylnej na diodową .
Czy u was lampa przednia też swiaci tak wysoko??!! cholera muszę coś wykombinować aby świecila CIUT niżej przecież to wcale nie oświetla asfaltu! lepiej świacą dzienne niż ta przednia.

Piotrek ile dałeś za te swoje światła, albo za ile można je u Ciebie kupić :?:
Awatar użytkownika
Kris
Sympatyk
 
Posty: 415
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:20
Lokalizacja: Trojmiasto - przewaga Gdyni
Motocykl: Zipp Raven
Tel. kom.: 501963905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Podłączmy lightbary

Postautor: abu dodano: 23 wrz 2009, 20:40

Przyłączam się do pytania!!!
Awatar użytkownika
abu
Sympatyk
 
Posty: 507
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:48
Lokalizacja: Orzysz
Motocykl: HONDA CRF 250L
Wiek: 55

Podłączmy lightbary

Postautor: jacek dodano: 27 wrz 2009, 13:20

czy czasem nie widziales czegos u mnie?z tymi światełkami obrysówkami itp--doledów daj troche większy opór bo sie spalą po jakimś czasie (testowałem)
jacek
 

Podłączmy lightbary

Postautor: skopi dodano: 27 wrz 2009, 20:48

Piotrek ile dałeś za te swoje światła, albo za ile można je u Ciebie kupić :?:
ja dałem po 175zł/sztuka przy zakupie i po tyle mogę puścc

-- Dzisiaj, 20:49 --

jacek pisze:czy czasem nie widziales czegos u mnie?z tymi światełkami obrysówkami itp--doledów daj troche większy opór bo sie spalą po jakimś czasie (testowałem)

Spoko nie mają prawa sę przepalić jet gwarancja 1 rok hehe sam ją daję
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Podłączmy lightbary

Postautor: eshoo dodano: 01 paź 2009, 12:40

i w końcu sie zdenerwowalem i zamówiłem w angli w tym sklepie który gdzieś na forum był podany. Przyszły założyłem do nich ledy bo zwykłe się paliły i teraz jest ok
eshoo
 

Podłączmy lightbary

Postautor: radekop dodano: 14 mar 2010, 17:00

Mam pytanie a propos lightbarów.. Kupiłem komplet z Rometa R150 i chce je podłączyć do R250 planuje odłączyć lampę postojową i w to miejsce wpiąć lightbary mają po 10W.
Przeglądałem schemat instalacji z R250V i tam właśnie tak jest to rozwiązane. Jak myślicie instalacja to wytrzyma??
radekop
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 19 lip 2009, 21:21
Motocykl: Romet R250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Podłączmy lightbary

Postautor: Zbigniew dodano: 14 mar 2010, 18:25

Powinna wytrzymać ale dla pewności możesz założyć przekaźnik . Jeden przewód do aku [stałe zasilenie ]sterowanie z tond gdzie planujesz podłączenia , masa i gitara - świeci .
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

Podłączmy lightbary

Postautor: Biały dodano: 08 wrz 2010, 11:15

Przeglądając neta natrafiłem na coś takiego:
http://www.bractwo-suzuki.com.pl/manual ... gradus.pdf
oraz :
http://dodo.samba.pl/moto/viewtopic.php?t=1000
może się przyda.
Awatar użytkownika
Biały
Forumowicz
 
Posty: 101
Rejestracja: 19 mar 2010, 13:00
Lokalizacja: Ujście
Motocykl: Honda NC 700X
Płeć: mężczyzna
Komunikator: Skype:krzychu7517
Wiek: 52

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości