Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.
Działa to tak ordynarnie łatwo że aż nie wiem gdzie masz problem Regulujesz sobie twardość przesuwając za pomocą jakiegoś trzpienia dolną część amortyzatora wyżej albo niżej na stopniach.
Nie musisz podnosic. Trzeba kręcic specjalnym kluczem /takim samym, jakie stosuje się do dokręcania kierownic przy rowerach na główce ramy/. Kręcisz tą śrubą i napinasz albo zwalniasz sprężynę. Dziecinnie prosta czynnośc. Od biedy można zastosowac żabkę zaciskową.
tls pisze:a bardziej scisniety oznacza twardszy czybardziej rozciagniety oznacza twardszy ?
Czym bardziej ściśniesz sprężynę tym większą siłę musisz użyć do ugięcia teleskopu, czyli masz twardsze zawieszenie. Czym wyżej przestawisz ten pierścień regulacyjny tym bedziesz miał twardziej pod zadkiem.