kacpero pisze:Lefty Keeway to marka obowiązująca na terenie Europy.
Praktycznie to
Qianjiang Group to koncern który ma swoje przedstawicielstwa w ponad 50-ciu krajach na świecie.
Obecnie to międzynarodowa organizacja prowadząca własne badania, projekty... to potęga. Tym co wyróżnia Keewaya to właśnie fakt, że produkują sami dla siebie... i robią to dobrze.
W ofercie mają w pip ciekawych modeli ale na Polskę barierę stanowi jak sądzę finalna (detaliczna) cena pojazdu. Stąd ulegając "mobbingowi ekonomi"

wprowadzają do obrotu te modele które mają szansę na zbyt.
Masz na myśli to?
http://www.qjiang.com.cn/search.asp?kin ... d2=qj25O-JNa oficjalnej stronie KEEWAY nie ma w ofercie już Supershadowa nawet:
http://www.keewaymotor.com/motor_cruiser.htmlA co to jest w takim razie to
Takato Technologies co podał Grzeno? To tylko kolejny importer czy producent? No i LF250 jest tam pomalowany w barwy, pod jakimi sprzedawał je Magnus w Polsce. Strasznie pomgmatwane są te powiązania. Dlatego ja wolę zostać przy nazewnictwie i typologii LIFANA.



A nie, sorki ten
Qjiang/Drag Star ma oprócz nowego układu wlotu powietrza zmodyfikowaną również ramę i chyba skrzynię korbowodu. Faktycznie. Zmiany widać gołym okiem i jest ich więcej niż w LF250-B. Sorki pomyliłem się. Rzeczywiście to już prawie inny motocykl. Tylko szkoda, że przykręcili mu moc i ma tylko 4 biegi.

Natomiast ten COLT ma starą ramę, stary układ wlotu powietrza, a to co tam jest przy silniku to tylko chyba jakaś atrapa.



--- EDYTOWANY Dzisiaj, 04:53 ---
Shipp pisze:Właśnie łudząco przypomina XVS 250, chociaż z drugiej strony, Yamaha zaprzestaje produkcji Drag Starów i robi miejsce dla nowej linii pod nazwą Midnight Star /950 i 1300ccm/, więc możliwe że Keeway "przejmie" produkcję Dragów, skąd inąd bardzo udanych motocykli.
To zajebista wiadomość. Bo oznacza, że Chinole będą je produkować i będą do kupienia za jakiś niski pieniądz.