close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

układ mocowania silnika w ramie

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Czesław dodano: 27 gru 2009, 01:56

Witam!! Jestem nowy na forum i wpadłem po poradę _bezradny Chciałem sie dowiedzieć czy silnik od r 250 pasuje do ramy r 150. Poważnie mysle o zmianie silnika lub motocykla. Wiem, trzeba było od razu kupic mocniejszą maszyne ale na początku miał być wykorzystywany na krótkie trasy a duch motocyklisty jednak wyciąga z domu w nieznane. Powiem tak: nie brakuje mi mocy tylko chciałbym mieć prędkość przelotową na poziomie 90 km przy względnie niskich obrotach silnika. Boje sie prędkości ale 80 km to dla mnie za mało a 90 za duzo dla mojej 150-tki. Jeśli znacie jakieś sposoby podniesienia mocy i predkosci to fajno. Jeśli nie to jak z tym silnikiem od r 250?? Z góry dzięki :kwiatek:
Czesław
 

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: skopi dodano: 27 gru 2009, 11:03

hm moze pobawic sie w zmiane zebatek powinno troche pomc bo z silnikiem bedzie problem pewnie
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: grzenio dodano: 27 gru 2009, 14:06

Tak, na początek polecam zmianę zębatek, zapoznaj się z tematem który jest opisany na forum, szukaj w Jinlun / Romet 150...
Awatar użytkownika
grzenio
Forumowicz
 
Posty: 407
Rejestracja: 02 wrz 2009, 00:19
Lokalizacja: PL
Motocykl: Black Star
Płeć: mężczyzna

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Zbigniew dodano: 27 gru 2009, 15:27

Tak tylko przy zmianie zębatek szybkość wzrośnie ale moc _boisie chyba że będziesz śmigał bez plecaczka :))
Pozdrawiam
Zbyszek
Zbigniew
Klubowicz
 
Posty: 963
Rejestracja: 04 paź 2009, 16:17
Lokalizacja: GCZ Koczała
Motocykl: Lifan LF250
Tel. kom.: 604643449
Płeć: mężczyzna
Wiek: 63

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Czesław dodano: 27 gru 2009, 15:42

Sam nie wiem. Na pierwszy rzut oka blok silnika i rama w obydwu modelach jest identyczna. Ale szukam pomocy u znawców gatunku :pliz: . Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi. A tak poza konkursem ile macie juz nabitych kilometrów na licznikach swoich rometów? sa to trwałe jednostki?
Czesław
 

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Dobry dodano: 27 gru 2009, 17:36

kupiłem swojego w połowie maja tego roku i na blacie ok 14.000 tak więc jak dbasz tak masz :))
Tutaj więcej informacji
viewtopic.php?f=15&t=13&hilit=rekordowy+przebieg
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Luca dodano: 28 gru 2009, 11:42

Przekładka silnika wyniesie cię kupę kasy i jeszcze może wymiknąć po drodze kilka problemów.
Najprościej, najłatwiej i wbrew pozorom najtaniej to zmienić motocykl na mocniejszy.
Sprzedaj tego i kup używaną chińską 250-tkę lub coś z japońszczyzny.
Bez nakładów to jedynie wymiana zębatki ale cudów nie będzie.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Czesław dodano: 03 sty 2010, 13:02

Witam ponownie. Znowu w tej samej sprawie. Może ktoś mi powiedziec na 100% cz ten silnik pasuje do 150tki? Wdzieczny za pomoc :kwiatek:
Czesław
 

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: andrzej dodano: 03 sty 2010, 13:54

Nie sądzę, żeby ktokolwiek to wcześniej robił więc i zapewnić Ciebie czy silnik od 250-tki będzie pasował, też nikt nie może.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

układ mocowania silnika w ramie

Postautor: Czesław dodano: 03 sty 2010, 16:37

Dziekuję wszystkim za odpowiedzi. Zawsze pozostaje telefon do siedziby rometa. Pozdrawiam Was wszystkich :buttrock:
Czesław
 

Następna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości