Ok, więc zrobiłem dziś 10km...
i mam dwa problemiki:
jeden to taki że cały czas świeci mi światło stopu, ale to już namierzyłem. Po prostu sprężynka stopu nożnego jest za krótka, lub zbyt wysoko zagięta. Ale z tym się jeszcze pobawię przed następnym wyjazdem na "boczne drogi".
drugi jest taki że w instrukcji nigdzie nie jest napisane jak używać ssania. Znaczy w którym położeniu jest włączone a w którym jest zamknięte. Ssanie mam przy gaźniku a nie w rączce. Po chwili dumania wymyśliłem że ssanie na maksa otwarte jest wtedy gdy wajcha przy gaźniku jest na samym dole (zamyka wtedy dopływ powietrza). ssanie to ma trzy położenia, na ciepłym silniku dało się przełączyć na półssanie, ale wyłączenie calkowite powodowało natychmiastowe zgaśnięcie motocykla na wolnych obrotach.
I teraz nie wiem czy silnik zbyt mało się grzał czy może zamiast zamknąc ssanie to po prostu go zalałem (błędna interpetacja wajchy przy gaźniku)..
Pierwszym zakupem będzie hamerite młotkowy srebrny, bo bagaźnik na spawach ruścieje oraz smar w sprayu na łancuch.
Tak po za tym jestem pod wrażeniem..

. W końcu dałem tylko 3tysie...
--- EDYTOWANY Dzisiaj, 22:14 ---
beniamin82 pisze:Ok, więc zrobiłem dziś 10km...
i mam dwa problemiki:
jeden to taki że cały czas świeci mi światło stopu, ale to już namierzyłem. Po prostu sprężynka stopu nożnego jest za krótka, lub zbyt wysoko zagięta. Ale z tym się jeszcze pobawię przed następnym wyjazdem na "boczne drogi".
drugi jest taki że w instrukcji nigdzie nie jest napisane jak używać ssania. Znaczy w którym położeniu jest włączone a w którym jest zamknięte. Ssanie mam przy gaźniku a nie w rączce. Po chwili dumania wymyśliłem że ssanie na maksa otwarte jest wtedy gdy wajcha przy gaźniku jest na samym dole (zamyka wtedy dopływ powietrza). ssanie to ma trzy położenia, na ciepłym silniku dało się przełączyć na półssanie, ale wyłączenie calkowite powodowało natychmiastowe zgaśnięcie motocykla na wolnych obrotach.
I teraz nie wiem czy silnik zbyt mało się grzał czy może zamiast zamknąc ssanie to po prostu go zalałem (błędna interpetacja wajchy przy gaźniku)..
Pierwszym zakupem będzie hamerite młotkowy srebrny, bo bagaźnik na spawach ruścieje oraz smar w sprayu na łancuch.
Tak po za tym jestem pod wrażeniem..

. W końcu dałem tylko 3tysie...