Dokładnie tak jak w R250, wystająca dłuższa część pokrętła w górę to rezerwa - na samym kraniku są 3 znaczki informujące o funkcji w danej pozycji - wystarczy się przyjrzeć. Już uproszczając z pozycji zamkniętej (poziomo) jeżeli obrócisz w lewo masz normalnie odkręcony, jeżeli w prawo będzie rezerwa.
Nasze motocykle różnią się może trochę wyglądem, ale poza tym, generalnie wszystkie rozwiązania techniczne są takie same. Wiekowy, jak chcesz, to Ci w wolnej chwili zeskanuję instrukcję i wyślę e-mailem.
W moim przypadku około 1700-1800 obr/min - i myślę, że ta wartość jest optymalna co prawda przy włączonych światłach na luzie praktycznie nie ma ładowania akumulatora, ale wtedy silnik pracuje najspokojniej i nie rwie.
Polecam przeglądy i wszelkie naprawy u kol."Bishopa" w Warszawie przy ul.Krasińskiego.Obsługa jest profesjonalna i co najważniejsze hasło działa z 10% zniżką.