Problem ze spalaniem

Problem ze spalaniem

Postautor: misiuX dodano: 16 kwie 2010, 08:15

Chyba jednak przechwiliłem, fakt, że moto chodzi równiej ale zostaje kwestia prędkości. Wczoraj pojechałem motorkiem do pracy i powyżej 80 km/h nie chce wyjść. Do 80 idzie żwawo, a przy 80 na piątym biegu strasznie szarpie i jedzie takimi "żabimi" skokami. Mało tego, nawet z górki ciężko jest dobić do 90 km/h, ale znowuż pod górkę utrzymuje te 80. Czuje, że on chce iśc dalej ale coś mu na to nie pozwala. Byłem ponownie w serwisie, znienawidzą mnie tam wkońcu :), powiedzieli mi ze wszystko jest ok, pozostaje tylko kwestia dobrego paliwa. Ale czy paliwo miałoby aż taki wpływ na jego zachowanie ?? Dodam że na czwartym biegu też na wysokie obroty nie chce się wkręcać i robi to samo, świece wymieniłem na nowe więc ja już nie wiem co to może być i gdzie szukać. Na ssaniu nie jeździ, grzybki opadaja do samego końca, lewego powietrza też nie łapie. Ja nie mam aż takiego doświadczenia z motorami, bo to jest mój pierwszy i na wszystkim się nie znam, ale wydaje mi się, że to nie jest kwestia paliwa. Z góry dziękuję wszystkim za rady :)
Awatar użytkownika
misiuX
Forumowicz
 
Posty: 53
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:52
Motocykl: R - 250
Tel. kom.: 691608069
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Problem ze spalaniem

Postautor: skopi dodano: 16 kwie 2010, 13:53

gaźni ijeszce raz gaźnik jak szarpie to znaczy że ma za mało paliwa
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

Problem ze spalaniem

Postautor: scrambler dodano: 16 kwie 2010, 16:46

Ja tez miałem podobny problem , motocykl nie mógł przekroczyć 90 km/h ,nie mógł się wkręcić na pełne obroty i do tego szarpał - Ale u mnie to była wina świec - jedna miała przebicie , sprawdz czy masz dobrze dobrane świece do swojego modelu -to nie WSK - do tego sprzętu obojętnie co wkręciłeś i tak chodził . POWODZENIA!
scrambler
Forumowicz
 
Posty: 233
Rejestracja: 01 kwie 2010, 20:31
Motocykl: Honda
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Problem ze spalaniem

Postautor: Kris dodano: 16 kwie 2010, 16:52

Ja też uważam, że to może być jednak kwestia regulacji gaźnika. Z tego co piszesz, to nie osiąga maksymalnych obrotów. W/g mnie mogło się coś przytkać w gaźniku - mam na myśli jakąś dyszę, lub może przepustnica nie otwiera się do końca? Może być jeszcze jedna przyczyna. Jak sprawdziłeś świece, to może niech sprawdzą Ci w serwisie moduł zapłonowy. / wyjmą Twój i na chwilę wstawią inny. / Taka mała czarna kostka elektroniczna / Jeden z moich znajomych nie osiągał max obrotów i po wymianie modułu motorek nie do poznania! Napisz czy wcześniej też miałeś takie problemy, czy raczej pojawiły sie one niedawno?
Awatar użytkownika
Kris
Sympatyk
 
Posty: 415
Rejestracja: 20 maja 2009, 22:20
Lokalizacja: Trojmiasto - przewaga Gdyni
Motocykl: Zipp Raven
Tel. kom.: 501963905
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Problem ze spalaniem

Postautor: misiuX dodano: 16 kwie 2010, 20:07

Problemy z obrotami miałem od samego początku jak tylko go kupiłem, z tym, że na większe obroty to dopiero po dotarciu mu dawałem. Od nowości nie palił na jeden garnek od razu (na lewy) ale to po ostatniej regulacji zniknęło, tylko kwestia wkręcania się na obroty. Świece miałem CR7HSA teraz mam C7HSA i nie widzę żadnej różnicy pmiędzy nimi. Czyli musiałbym rozebrać gaźnik i go sprawdzić, a raczej poprosić w serwisie bo sam się na tym nie znam. Porozmawiam tez z serwisantem tak jak radzicie o tym module, może to też być przyczyna. Bo po okolicy to idzie jakoś jeździć, ale jak do pracy mam 40 km tak jechać to się nie da.
Awatar użytkownika
misiuX
Forumowicz
 
Posty: 53
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:52
Motocykl: R - 250
Tel. kom.: 691608069
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Problem ze spalaniem

Postautor: dorplas dodano: 21 kwie 2010, 22:56

z tego co opisujesz to wina leży po stronie gaźnika a dokładnie pływak jest źle ustawiony i podczas szybszej jazdy nie wystarcza mu paliwka, rozbierz gaźnik ustaw pływak a po drodze dokładnie wyczyść, możliwe jeszcze że przytkał się zaworek dopływu paliwa który jest odcinany właśnie przez ten pływak
----------------------------------------------------------------------------------
Myśl Za Dużo! a stworzysz problem, którego wcześniej nie było!
Awatar użytkownika
dorplas
Zarząd KCM
 
Posty: 1540
Rejestracja: 28 wrz 2008, 17:35
Lokalizacja: Chojnice GCH .....
Motocykl: NIGHTHAWK 750S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 827772
Wiek: 46

Problem ze spalaniem

Postautor: misiuX dodano: 23 maja 2010, 11:19

Witam. Problem już mam nadzieję zakończony. Winą tego szarpania i dławienia się był luźny kabelek przy module zapłonowym. Motorek chodzi teraz jak nigdy wcześniej, dziękuję Wszystkim za zainteresowanie.
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
misiuX
Forumowicz
 
Posty: 53
Rejestracja: 02 sty 2010, 20:52
Motocykl: R - 250
Tel. kom.: 691608069
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości