No to jedziemy dalej z tjuningiem

Miał być obrotomierz no to jest.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... ab7a6.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... fde62.html http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 24ae8.html Działa pięknie i wskazuje jak na moje ucho dokładnie. Teraz wiem ile ten silnik kręci oberków. Prawie 8000obr/min to jego max. Dioda bezpieczeństwa czyli ta co sygnalizuje żeby zmienić bieg wyżej też działa bez zarzutu. Zapala się przy prawie przy 7000obr.
Wskaźnik jaki mam, to kupiony z firmy AUTO GAUGE. Z serii jakieś tam smoke czy cóś. Ma pełną regulacje i spokojnie dało się dopasować obroty tak aby wskazywał poprawnie.
I tu pierwsza przestroga dla tych co chcą tak tjunindżyć jak jo. W większości ogłoszeń pisze że wskaźnik obsługuje od 3,4 i tam 6 cylindrów, a ten mój nawet i potrafi 10 cylindrów

No i tu jest zagadka bo żeby było dobrze i żeby pokazywało jak trza to właśnie musiałem ustawić na 10 cylindrów
Może nie jestem elektronikiem ale podłączyłem obrotek tak jak instrukcja mówi, czyli do sygnału z czujnika położenia wału z modułu zapłonowego. I w zależności ile jest uzwojeń w czujniku to tak trza ustawić wskaźnik metodą prób i błedów. Oczywiście jest to moja teoria, a jak wspomniałem nie znam się na elektronice.
Teraz wady tego super-tcho. Jako że wskaźnik ma przyciemnioną tarcze i działa tylko z podświetleniem to jest straszna lipa jak jedziemy w pełnym słońcu. Nie widać w ogóle skali. Nawet ten daszek nie pomaga
Dlatego raczej nie polecam tego obrotka. Ja już go kupiłem i raczej nie mam wyjścia, musi zostać. Oczywiście zanim kupiłem, to miałem okazje sprawdzić jak to będzie działać na zewnątrz na słońcu i wiedziałem że będzie trochę lipnie ale chciałem sprawdzić czy się da założyć to do motora. No i udowodniłem że się da
Na koniec krótki, o bardzo słabej jakości filmik, w którym za szybko idzie obraz i spóźnia się dźwięk. Żeby nie było że ściemniam że to działa
http://www.fotosik.pl/video/77167d61d72855a5.html