Cruiser

Cruiser

Postautor: thomas dodano: 28 maja 2010, 09:29

Mam mała prośbę do Grzena mozesz zmierzyć rozstaw śrub trzymających tylną lampę w cruiserze .Ze wzgledu na sakwy,bedę musiał przeniesc kierunki . W cruiserze lampa jest z kierunkami nie musialbym kombinowac gdzie je wcisnac.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Cruiser

Postautor: thomas dodano: 28 sie 2010, 00:44

Prośba do Grzena jak wymieniałeś łańcuch na x ringa to założyłeś na stare zebatki czy na nowe . Mógł byś opisać jak to u Ciebie poszło.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Cruiser

Postautor: Grzeno dodano: 29 sie 2010, 21:33

Rozstaw śrub 10 cm

łańcuch zębatki
viewtopic.php?f=19&t=653
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1463
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Cruiser

Postautor: thomas dodano: 30 sie 2010, 19:37

Dzięki Grzeno . Mój problem polega na tym że kupiłem łańcuch 520 vx i nie wchodzi na zęgatkę .Stary łańcuch miedzy płytkami ma około 9 mm.Nowy 6,35mm,żeby pasował potrzebny jest 530 który ma właśnie pomiedzy płytkami te 9mm. Oglądałem dzisiaj katalog z zebatkami i nigdzie przy virago niebyło grubość zębatki . Może x oringowy ma te 9mm,a vx ma mniej.Jutro dowiem sie jaką grubosc maja zębatki nowe na łańcuch 520 vx.530 to wzmoniony łancuch kosztuje około 460 zeta.Dwie zebatki to 120zł.Za 520 popłynąłem prawie 300 stowki.300 i 120 to 420 i wszysko nowe.Jeszcze raz dzieki.
thomas
Forumowicz
 
Posty: 241
Rejestracja: 18 maja 2010, 15:29
Lokalizacja: Żary
Motocykl: Zipp Roadstar 250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Cruiser

Postautor: tamik78 dodano: 30 sie 2010, 21:50

tamik78
Sympatyk
 
Posty: 358
Rejestracja: 20 mar 2009, 22:59
Motocykl: zielony

Cruiser

Postautor: cruenzo dodano: 30 sie 2010, 22:17

Ło matko...czy to wszystko musi być tak skomplikowane? Ja się w tych oznaczeniach połapać nie mogę, a wymiana łańcucha też mnie czeka, bo ten oryginalny chyba z plasteliny jest zrobiony. Może nieśmiało poproszę, o napisanie jaki konkretnie ma być łańcuch do tego motocykla? Póki co w środę wstawiam szerszenia na regulację luzów zaworowych i gaźnika :-)
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 31 sie 2010, 13:48

cruenzo pisze: bo ten oryginalny chyba z plasteliny jest zrobiony.

Oczywiście smarowałeś go regularnie olejem przekładnoiwym i naciągałeś tak, że zawsze było min 2-3cm luzu na zwisie. :D
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: cruenzo dodano: 31 sie 2010, 16:49

smarować smarowałem. co prawda nie przekładniówką, ale środkiem Mr Mckenic, o który pytałem na tym forum i został mi on zarekomendowany podobnie jak po lekturze książki "chińskie skutery i motocykle - prawdy i mity". Co do naciągania, to też naciągałem zostawiając odpowiedni luz. ale zadziwiłem się, jak po zrobieniu 350 kilometrów radośnie zaczął dzwonić sobie o ramę. Co do samego naciągani to słyszałem, ze powinno się go naciągać w 2 osoby. jeden siedzi na moto a drugi naciąga...z tym, ze ja nie mam nikogo drugiego do przeprowadzenia tej operacji.
Awatar użytkownika
cruenzo
Klubowicz
 
Posty: 2022
Rejestracja: 10 lut 2010, 21:42
Lokalizacja: Warszawa -> Kettering U.K.
Motocykl: Junak w skali 1/24
Tel. kom.: 888691054
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Cruiser

Postautor: Luca dodano: 01 wrz 2010, 09:46

cruenzo pisze:smarować smarowałem. co prawda nie przekładniówką, ale środkiem Mr Mckenic

No to masz odpowiedź i nie zwalaj na kiepską jakość łańcucha.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Cruiser

Postautor: oleńka dodano: 01 wrz 2010, 13:12

cruenzo pisze:smarować smarowałem. co prawda nie przekładniówką, ale środkiem Mr Mckenic, o który pytałem na tym forum i został mi on zarekomendowany podobnie jak po lekturze książki "chińskie skutery i motocykle - prawdy i mity". Co do naciągania, to też naciągałem zostawiając odpowiedni luz. ale zadziwiłem się, jak po zrobieniu 350 kilometrów radośnie zaczął dzwonić sobie o ramę. Co do samego naciągani to słyszałem, ze powinno się go naciągać w 2 osoby. jeden siedzi na moto a drugi naciąga...z tym, ze ja nie mam nikogo drugiego do przeprowadzenia tej operacji.


Michał, jak będziesz potrzebował pomocy z łańcuchem, daj znać. W końcu daleko nie mam, mogę podjechać . Posiedzieć na innym moto też frajda :)).
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

PoprzedniaNastępna

Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron