1. nalezy udac sie do sklepu Agroma, i kupic metalowy niklowany wklad reflektora Ursusa
2. nalezy udac sie do sklepu motoryzacyjnego, lub na stacje benzynowa, i kupic zarowke HS1 albo H4
3. odkrecamy przednia czesc reflektora
4. odkrecamy trzy sruby mocujace wklad (tzw. odblysnik) reflektora, plastikowy w oryginale
5. wymieniamy wklad plastikowy na nowy metalowy. mimo ze nowy wklad nie ma "uszek" pasujacych do otworow mocujacych, da sie go latwo przymocowac, wystarczy dolozyc podkladki pod sruby o troche wiekszej srednicy, ktore idealnie dociskaja wklad do obudowy (na zdjeciu fioletowe strzalki)
6. odlaczamy stara zarowke, montujemy nowa. w komplecie z wkladem reflektora powinnismy dostac opaske do zarowki i blaszke sprezysta dociskowa.
jesli opaska wkladu nie pasuje do zarowki HS1 lub H4 wystarczy malym pilniczkiem lekko naciac w opasce trzy wglebienia do wlasciwego zamocowania zarowki (na zdjeciu zielone strzalki).

polecam poszukac zarowek prod. Philips, w specjalnym wykonaniu dla motocykli (zwiekszona odpornosc na wstrzasy i zwiekszona jasnosc swiatla)
poniewaz mozliwosci alternatora Challengera sa ograniczone, warto wybrac HS1 o mniejszej mocy 35W, ktorej strumien swiatla i tak jest porownywalny z typowa samochodowa H4