Jako, że poznałem dwa odrębne zdania na temat działania tegoż kranika, a jestem z natury dość uparty
Jako pytanie wysłałem dokładnie treść swojego pierwszego postu nt kranika.
Oto otrzymana odpowiedź:
"Pompa paliwa jest zasilana w paliwo niezależnie czy silnik pracuje czy nie, czyli na przewodzie kranik – pompa paliwo płynie po przekręceniu kranika w pozycję dolną lub górną bez uruchamiania silnika. Pozycja środkowa kranika odpowiada zamknięciu dopływu paliwa do pompy. Zastosowanie pompy ma na celu równomierne dostarczanie paliwa do gaźnika w zależności od obrotów silnika.
Opisane przez Pana działanie kranika jest prawidłowe."
Do tej odpowiedzi dołączone jest zdjęcie kranika ze "strzałkami": otwarty- na dole, rezerwa - na górze... Ja mam przestawione przewody ze zbiornika (wiedziałem o tym już wcześniej na podstawie schematu)
Rozwiewa to wątpliwości działania kranika w Zipp Roadstar
Szkoda jedynie, że nie zostało wyjaśnione po co w takim razie doprowadzone jest podciśnienie do kranika? Co ono daje? Dalej pozostaje to dla mnie tajemnicą
PS. Odpowiedź otrzymałem na drugi dzień po zadaniu pytania... dla mnie to też oznaka pewnej solidności, rzetelności firmy i podejścia do klienta
Pozdrowienia