Motocykl Cross XB-31 250CC
Dane techniczne:
Silnik: 4-suwowy, chłodzony powietrzem, 167 FMM
Pojemność: 250cc
Max. moc: 11,5 kW / 6500 obr/min
Start: Starter nożny i elektryczny
Max. prędkość: 90 km/h
Zapłon: CDI
Rodzaj napędu: łańcuch
Kolor: czarny, zielony, niebieski, pomarańczowy
Tylni amortyzator: regulowany tłumik ciśnienia gazu
Waga: 104 kg
Pojemność baku: 3.4 litra
Zużycie: ok. 4L / 100km
Wysokość siodełka: 95 cm
Wymiary motoru: 211x84x116 cm
Hamulce:
Przód: tarcza
Tył: tarcza
Opony:
Przód: 80/100-21”
Tył: 100/90-18” (w moim 110/100-18")
Zawieszenie:
Przód: Upside down (regulacja twardości)
Tył: Olejowy (pełna regulacja twardości)
Motor bez homologacji do jazdy po torze (lub drogach niepublicznych) z wskazaniem na enduro, raczej nie do wielkich skoków.
Mocną stroną jest silnik, dostępność części (strona importera http://www.diabolini.pl) ale przede wszystkim cena zakupu nowego i używanych.
Słabą stroną SERWIS (czyli norma), słaba jakość gum i niemożliwość wydobycia od importera jakichkolwiek danych serwisowych (importer odsyła do swojego "serwisu", który bardzo dobrze zna się na tym jak zakatować motor i go sprzedać).