
edit://
Ok, sprawdziłem co chciałem sprawdzić, co prawda nie znalazłem nic na temat konkretnie Twojego pojazdu, ale:
Yamaha XT660 - 180W
Suzuki V-Strom 650 - 195W
Suzuki Intruder 800 - 200W
Cagiva Mito - 120W
Tak to wygląda w motocyklach bliższych naszym czasom. A że nasze motocykle, choć nowe, to nowoczesne raczej nie są, więc wypada je porównać z czymś innym nowym, ale nie nowoczesnym:
Royal Entfield Classic - 115W
Ponadto popatrzyłem po żarówkach u siebie, i normalnie podczas jazdy pobór prądu to jakieś 60W (z przodu 45/40W, pozycja tył 5W, reszta kontrolki i podświetlenie zegarów). Nie liczę kierunkowskazów i stopu, bo cały czas przecież nie świecą. Osobiście obstawiałbym moc prądnicy u siebie na 80, góra 100W. I to oczywiście wartość "szczytowa" - na wolnych i średnich obrotach wartość odpowiednio trochę mniejsza. Więc cóż... Nie chciałbym ostudzać Twoich zapędów, ale albo znajdziesz gdzieś moc prądnicy u siebie, albo licz się z tym że motocykl będzie ładnie świecił, ale... na energii z akumulatora. Ew. mogła się uszkodzić, mi kiedyś w samochodzie padł alternator, dobrze że to diesel starszego typu, to jedynie elektryka zniknęła

(Źródło: Katalog Motocykle Świata 2009)