Bardzo Dziwna Sprawa ;-)

Bardzo Dziwna Sprawa ;-)

Postautor: Michoł dodano: 09 mar 2011, 09:46

Przecież mówie że jest to moja teoria. Tam na gaźniku jest taki dzinks który jest wciskany przez ramię wychylenia przepustnicy. Więc po co to jest?
Zdjęcia nie zrobię bo nie mam aparatu (popsułem nawet telefon ostatnio). Gaźnika nie rozbieram tylko oglądałem, z stad moje teorie.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Bardzo Dziwna Sprawa ;-)

Postautor: Luca dodano: 09 mar 2011, 10:53

Na odległość to ciężko diagnozować, ale objaw, jakby łapał lewe powietrze, jeśli było ok i nagle przestało.
Posprawdzaj, czy gumowe połączenia między cylindrem a gaźnikiem i gaźnikiem a filtrem są szczelne i nie ma pęknięć. Sprawdź też filtr powietrza i obudowę filtra, czy nie jest nigdzie pęknięta lub przetarta.



mafcin pisze: Któregoś pięknego dnia dałem się przejechać bratu dosłownie kawałeczek

Ewidentnie obraził się na ciebie, że dałeś się przejechać komuś innemu. :rotfl:
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5109
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Bardzo Dziwna Sprawa ;-)

Postautor: Grzeno dodano: 09 mar 2011, 11:49

dorplas pisze:rozbierz jeszcze raz ten gaźnik i sprawdź dysze od przyspieszacza czy nie jest przytkana łącznie z samym przyspieszaczem , typowy objaw tego to wyciekające nim paliwko na zewnątrz przez ta osłonę gumową :) , świeczki jak piszą chopoki warto wymienić


Zrób tak jak dorplas radzi bo ma to sprawdzone na dwóch takich gaźnikach , z czego to jeden mój!!!
Charlej Chininson/V-Stromx2/VN-900/NC750X
Awatar użytkownika
Grzeno
Klubowicz
 
Posty: 1468
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:32
Lokalizacja: Gdańsk (na blachach) GD ....
Motocykl: CHARLEJ CHININSON/Vstrom/VN900
Tel. kom.: 792550845
Płeć: mężczyzna
Wiek: 44

Bardzo Dziwna Sprawa ;-)

Postautor: mafcin dodano: 09 mar 2011, 22:09

Witam

Własnie rozwiązałem zagadke :tango:

Po podłączeniu pod analizator spalin dał wynik 3,5 - i generalnie dla pojazdów bez katalizatora to jest górna granica. Ale skręciłem go na 2 potem lekko podniosłem wolne obroty i chodzi jak mażenie ;-) no prawie jak mażenie bo jest deczko słabszy ale za to nie ma już buuuuuuuuuuuuuuuuuuu :rad:

Dzieki za porady.

Jak skończę go estetycznie przerabiać to się pochwalę fotami może ktoś skorzysta.

Pozdrawiam
mafcin
 

Bardzo Dziwna Sprawa ;-)

Postautor: DRAGO. dodano: 29 maja 2011, 23:39

Moim zdaniem to nie przyspieszacz,u mnie w gaźniku są dwie dysze dłuższa wysokich a krótsza niskich obrotów ,wykręć dysze i je wyczyść ma być prześwit (zwłaszcza ta od wolnych obrotów lubi się zapchać)
Awatar użytkownika
DRAGO.
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 19 maja 2009, 17:26
Lokalizacja: Legnica
Motocykl: Romet R250V
Tel. kom.: 664045213
Płeć: mężczyzna
Wiek: 46

Poprzednia

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron