Filtr powietrza JL-250

Filtr powietrza JL-250

Postautor: Lupus dodano: 13 mar 2011, 05:42

Luca pisze: ... Te cztery wkręty nie wystarczają by utrzymać szczelność...


Dopowiem więcej :) ja wręcz zgubiłem trzy z czterech śrub trzymających dekielek od filtra - i tak samo jak Luca opaski i taśma dodatkowo zabezpieczają mi teraz puszkę
Awatar użytkownika
Lupus
Klubowicz
 
Posty: 1311
Rejestracja: 27 sty 2009, 20:29
Lokalizacja: Dzierżoniów
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Komunikator: whatsup :D
Wiek: 45

Filtr powietrza JL-250

Postautor: Deamiens dodano: 13 mar 2011, 08:19

Selmen, powodzenia, mam nadzieję że u Ciebie będzie mniej kłopotów niż u mnie :). A swoją drogą to chyba Tamik miał/ma do oddania ten łącznik.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Filtr powietrza JL-250

Postautor: selmen dodano: 13 mar 2011, 18:54

Na samych stożkach dostaje za dużo powietrza, trzeba je umieścić w jakiejś puszce, zrobię do niej doloty na węże i powinno być ok. Do oryginału na pewno nie wrócę bo to gównolit jest. Może w Romecie jest lepiej :zalamka:
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Filtr powietrza JL-250

Postautor: jarb dodano: 16 mar 2011, 09:23

Deamiens pisze:Selmen, powodzenia, mam nadzieję że u Ciebie będzie mniej kłopotów niż u mnie :). A swoją drogą to chyba Tamik miał/ma do oddania ten łącznik.

Te kolektory (łaczniki) odkupiłem Ja od Tamika.
A z filtrem w Jinlunie też walczę. W chwili obecnej będę wymieniał wkład (gąbkę).W moim filtrze oprócz gąbki jest jeszcze siateczka metalowa i wkład papierowy :swir:
Nieszczelność obudowy należy potraktować zaciskami lub drutem :)
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Filtr powietrza JL-250

Postautor: tamik78 dodano: 16 mar 2011, 19:12

Komorę filtra (po naprawie) nadal mam + gumowe Y które idzie od tej komory do gaźników. Króćce odkupił Jarek, tak jak napisał.
tamik78
Sympatyk
 
Posty: 358
Rejestracja: 20 mar 2009, 22:59
Motocykl: zielony

Filtr powietrza JL-250

Postautor: Deamiens dodano: 16 mar 2011, 19:44

Tyle, że z postów selmen`a wynikało, że nie króćce, a właśnie to "gumowe Y" zrezygnowało ze współpracy. Zresztą, co mi do tego :).
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Filtr powietrza JL-250

Postautor: selmen dodano: 28 mar 2011, 06:53

no i założyłem stożki... pasują o średnicy 54mm. za blisko są gaźniki obok siebie więc musiałem młotkiem sklepać powierzchnię styku obu stożków żeby weszły na gaźniki. spowodowało to ich rozszczelnienie i musiałem je na nowo kleić. w końcu je jakoś założyłem. na 3 odmy co szły wcześniej do puszki filtra powietrza założyłem małe filterki stożkowe o wlocie 12mm każdy. koszt całości to około 100 zł. przeleciałem na tym wczoraj prawie 200 km i na wysokich obrotach moto ciągnie zdecydowanie lepiej, na niskich po gwałtownym dodaniu gazu następuje około 2 sekundowy moment zmuły ale myślę, że to kwestia regulacji gaźnika, który teraz ma więcej powietrza. ciekawe jak ma się do tego zużycie paliwa. wolne obroty bez problemu da się teraz ustawić. odpalanie na zimnym i ciepłym ok, ale dopóki się nie zagrzeje to nie ma jazdy nawet na ssaniu. jak zrobię fotki to wrzucę na swego chomika.
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Filtr powietrza JL-250

Postautor: Luca dodano: 28 mar 2011, 09:18

selmen pisze:no i założyłem stożki... pasują o średnicy 54mm. za blisko są gaźniki obok siebie więc musiałem młotkiem sklepać powierzchnię styku obu stożków żeby weszły na gaźniki.

Można kupić takie kolanka i wtedy mieści się wszystko, filtry rozchodzą się na boki. Już to ktoś testował i też miał problem z muleniem na przejściu z wolnych na średnie obroty.
Jak podregulujesz to zdaj relację z efektów.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Filtr powietrza JL-250

Postautor: selmen dodano: 28 mar 2011, 18:37

szukałem stożków z przejściówką ale nie znalazłem o takim wymiarze. i tak zamawiam oryginalną puchę na filtr cylindryczny od r250 u waldemara sidora. stożki chyba potraktuję przejściowo, chyba że kupię gdzieś kolanka o których piszesz, no i zobaczę jak przypasi puszka od rometa.
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Filtr powietrza JL-250

Postautor: Adam Żagań dodano: 28 mar 2011, 23:04

Ja do swojego moto kupiłem stożki z pod kątem 45 stopni fajnie pasują .
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości