Przestrzegam przed zakładaniem najtańszych zębatek. Ja kupiłem swego Juliana z taką zębatką już a łańcuch był rzekomo markowy mało rozciągliwy. Poszły mi prawie wszystkie zęby na zębatce silnikowej i to w czasie jazdy. Początkowo parę razy przeskoczył łańcuch i nie wiedziałem co jest grane, jechałem jakoś do domu i poszła reszta zębów, łańcuch spadł i zablokował się. Dobrze że szybko wcisnąłem sprzęgło i hamulec. Nie wiem czy mi wałka nie pogięło. Wróciłem 20 km na sznurku ciągniony przez ojca autem przez całe miasto

. Zmieniłem zębatkę na oryginał 15 zębów od jl-150 i jakoś przejechałem koło 500 km już i wygląda że wszystko spoko chociaż dźwięk z łańcucha momentami dziwny przy silniku. Pewnie jest po tej akcji do wymiany albo wałek nieco krzywy. W każdym razie łańcuch nie spada. Jak wyjąłem tą podróbę, 16 zębów miała, to oczom nie wierzyłem większość zębów prawie na gładko, parę zostało do połowy ścięte.
pozdro
Non Omnis Moriar...