Gasnacy R150

Gasnacy R150

Postautor: Arcon dodano: 29 kwie 2011, 23:24

żołnierz pisze:
Franky_Furbo pisze:Jak mi ktoś podpowie ile obr/min ma być na biegu jałowym, to będę wdzięczny :D

Tak jak przy samochodzie kolego w granicach 800-900


Tak mało? U mnie jest 1200, w Virago jest tak samo.
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Gasnacy R150

Postautor: Dobry dodano: 30 kwie 2011, 07:30

Ponad tyś. to już za dużo po co tyle spalanie większe a i ładowanie w cale się nie zwiększy przy 1200 tylko przy zapalonych światłach ma być w granicach tysiąca.
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Gasnacy R150

Postautor: Peter dodano: 30 kwie 2011, 10:16

U mnie na jałowym mam ustawione 1500 do 1900..
Jakoś wtedy silnik mi równo pracuje przy mniejszych obrotach ma tendencję do samoczynnej zmiany obrotów tj. zmniejsza i zwiększa sobie.
Może coś nie tak mam z układem ale odkąd go mam to na tyle ustawiam i działa nawet na nie za bardzo rozgrzanym silniku jak odpuszczam już ssanie.
Awatar użytkownika
Peter
Forumowicz
 
Posty: 444
Rejestracja: 25 cze 2010, 10:07
Lokalizacja: Pi?a Wielkopolska
Motocykl: Wektor 150-3 FD, Yamaha XV750
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Liderek dodano: 30 kwie 2011, 22:51

Peter ma rację 100% są to optymalne i pewne obroty w każdej sytuacji "zimny rozgrzany " silnik ale pod warunkiem PRAWIDŁOWO WYREGULOWANEGO GAŻNIKA proszę mi wierzyć to jest podstawa sukcesu można uwielbiać albo przeklać motorka i fiksować na chińczyków ONE SĄ TYLKO ŻÓŁTE i niczemu nie winne dodatkowo musi być OK świeca przewód faja miałem te problemy i wiem co piszę teraz kolega po przejechaniu ok 20 km moim jelonkiem powiedział "ale to k...a biega" i jeszcze jedna uwaga polecam naprawdę fachowe serwisy ja jeszcze w takim nie byłem i nie wiem gdzie jest zetknąłem dosłownie z kpiną babcia wlecze rower Arkus z zablokowanym kołem nowy pojechała 300 m a ekspert "maszyna była nie dokręcona" SERWIS ROMETA w Mielcu polecam regulację gażnika u tych speców ale nie Motorkowcom z KCM. Pozdrawiam !
Liderek
Forumowicz
 
Posty: 24
Rejestracja: 07 sie 2010, 20:36
Motocykl: Jinlun Jl 150
Tel. kom.: 668389860
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Franky_Furbo dodano: 13 maja 2011, 17:05

13ty piątek... no więc zwichnąłem girę i leżę teraz plackiem do góry wa....brzusiem _bezradny
Mam więc chwilę, by wrócić do tematu ssania w JL 150.
W skrócie - dwa różne sklepy i dwie różne wersje :wnerw: Jeden mówił, że właczone ssanie to suwak w górę a drugi że w dół..masakra jakaś ;/ Uzbroiłem się więc w srubokręt, odpaliłem maszynę suwak w górę, 3-4 obroty śruby przy gaźniku w lewo i...Chinlej pali jak się patrzy :D Pyrka elegancko na wolnych obrotach (jakieś 1500-1700) nie gaśnie, podczas jady ma kopa i nie szarpie. Czy dobrze zrobiłem? Nie wiem, bo jest ciepło i motor odpala bez manipulacji suwakiem.
Czas pokaże czy trafiłem ;)
Franky_Furbo
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 kwie 2011, 13:17
Lokalizacja: Jasie? k. ?ar
Motocykl: Juliś 150
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Deamiens dodano: 13 maja 2011, 17:14

Zawsze możesz odkręcić dolot powietrza, jak włączysz ssanie to zobaczysz... hmmm... "coś" zmniejszające przepływ powietrza - coś jakby okrągła blaszka, przy ssaniu włączonym jest pionowo a wyłączonym poziomo.
Awatar użytkownika
Deamiens
Forumowicz
 
Posty: 1312
Rejestracja: 20 cze 2010, 20:47
Lokalizacja: Lublin
Motocykl: DR800, DL1000
Tel. kom.: 696082016
Płeć: mężczyzna
Wiek: 36

Gasnacy R150

Postautor: Franky_Furbo dodano: 13 maja 2011, 17:29

Uhmmm..dzięki za podpowiedź. Chyba dla pewności tak zrobię. Szkoda że sprzedający o tym mnie nie poinformowali bo moze bym nabrał do nich większego zaufania a tymczasem to już się boję jechać do nich na przegląd gwarancyjny _boisie
Franky_Furbo
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 25 kwie 2011, 13:17
Lokalizacja: Jasie? k. ?ar
Motocykl: Juliś 150
Płeć: mężczyzna

Gasnacy R150

Postautor: Kubrick dodano: 13 maja 2011, 20:54

hmm... ja mam taką jakby strzałkę w lewo. Zatem w lewo to ssanie włączone, a w prawo (czyli jakby neutral) to bez. Przynajmniej ja tak jeżdżę - jak zapomnę ssania wyłączyć to się inaczej, dziwnie zachowuje, a jak jest nautral to płynnie chodzi. :)
Awatar użytkownika
Kubrick
Klubowicz
 
Posty: 827
Rejestracja: 19 mar 2009, 10:59
Lokalizacja: NS- Krk
Motocykl: RometR-150->KawasakiVN800CL
Płeć: kobieta
Wiek: 39

Gasnacy R150

Postautor: jabi dodano: 08 lip 2011, 12:14

Witam.
Miałem ten sam problem - sama regulacja nie wystarczyła potrafił zgasnąć nawet po rozgrzaniu. Mechanik spod Pilawy stwirdził, że te modele łapią zwarcie na zegarach i faktycznie po wymianie obrotomierza (na gwarancjii) wszystko ustało.
Pozdrawiam biały.
jabi
 

Re: Gasnacy R150

Postautor: matbewh dodano: 03 mar 2013, 14:55

Witam zakupiłem użytwanego rometa. Trzyma obroty itp ale jest niewielki problem z zapalaniem. Okazuje sie że nie działa ssanie- niezależnie od pozycji suwaka nic się nie dzieje. Linka umieszczona dobrze, dźwignia pracuje prawidłowo. W związku z tym planuję zobaczyć do gaźnika i przy okazji go wyczyścić. Motor ma przejechane 220 km. Czy macie jakieś wskazówki odnośnie czyszczenia gaźnika (robiłem to kiedyś ale w simsonie). Czy tutaj opuszcza się iglicę? i czy już jest na to pora? Czy też lepiej jej nie ruszać wcale.
Awatar użytkownika
matbewh
Forumowicz
 
Posty: 38
Rejestracja: 03 mar 2013, 14:31
Motocykl: Romet r 150 BLACK HAMSTER 2009
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość