andrzej pisze:Czy rozbieraliście gaźniki i regulowaliście coś na iglicach?
Mój Jinlun praktycznie od zawsze miał dziwne objawy, że albo można było jechać nim 50 albo od razu 100. Przy innych prędkościach strasznie szarpał, a po wypadzie na WWS szarpanie nasiliło się i praktycznie nie da się tak jeździć.![]()
Ja dzisiaj rozebrałem gaźniki. Na iglicy były dwie podkładki.
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5aefd2790d7202a.html
Zdjąłem jedną ale nie miałem możliwości sprawdzenia jak teraz się zachowuje.
Stąd moje pytanie, czy ktoś już coś w swoim egzemplarzu grzebał przy iglicach?
A tak wyglądają gaźniki od góry, gdyby ktoś jeszcze nie widział![]()
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/44e4982deadc682d.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ecb91c3a249dd4d9.html
showman4ff4 pisze:Jeśli leje paliwem z tych śrub od dołu gaźnika to masz za bardzo wykręcone... U mnie śruba jest wykręcona na 1 pełny obrót... Wyśle że jest wyregulowany skład mieszanki bo świece mam rude...Sprawdź świece u siebie jaki mają kolor. Jeśli rude to spoko a jak idące w kolor czarny to za dużo paliwa, jak w kolor biały to za dużo powietrza. Musisz wkręcić je obie do końca wykręcić na 1 obrót przejechać z 10-15 km żeby je wypaliło i wtedy sprawdzać kolor. Jak nie będzie rudy to po ćwiartce wkręcaj i obserwuj lub wykręcaj i obserwuj. U mnie jak brakowało mocy to sumie głupia sprawa była bo do 60 km/i oszczędnie na obrotach do 4.5 tys spoko było. a powyżej 5 i prędkości 70km/h co wtedy było u mnie max.. brak mocy szarpanie nie równa praca silnika strzał w wydech... po-prostu masakra. Wina nie leżała w zepsutych Świcach ani w składzie mieszanki ani w zaworach czy też w przytkanym gaźniku... W wersjach dwu cylindrowych zapłon jest idiotyczny i nie ma możliwości się przestawienia. Przyczyna leżała od czasu kupienia Maszyny od Pewnego Gościa, a była taka... jeden moduł byl do silników o poj. 125 i prawdopodobnie był odblokowany a drugi od skutera 50 ;/ i ten moim zdaniem był zablokowany... Prawdopodobnie odcinało zapłon powyżej 5 tyś na jeden cylinder.. stąd te efekty strzałów braku mocy u mnie i tym podobnym efektom...
Polecam przedmuchanie każdej dyszy, iglice ustawić fabrycznie, skład mieszanki na 1 pełny obrót < z czasem regulować i obserwować> i jak jest możliwość to sprawdzić moduły u kumpla co ma np jakiegoś sprzętu z modułami 250 bo taki Kolega silnik ma. Sprawdzić też warto czy Masz moduły do 250 a nie inne. Powinno pisać na modułach. sprawdz...
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości