Typy zarówek w JL250-5

Typy zarówek w JL250-5

Postautor: Largo dodano: 21 paź 2008, 18:47

To ja sam obejrzę i podejmę decyzję :D Moje klosze są przezroczyste, więc to tez będzie trochę inaczej wyglądało. Zobaczymy na wiosnę - w Gródku? W Sandomierzu? Jeszcze się okaże :]
Largo
 

Typy zarówek w JL250-5

Postautor: andrzej dodano: 21 paź 2008, 21:48

Oczywiście.
Sprawdź i podejmij decyzję.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Typy zarówek w JL250-5

Postautor: Luca dodano: 22 paź 2008, 09:06

andrzej pisze:Już kiedyś o tym mówiłem. :D

To, że za późno włączam, to pamiętam, że mówiłeś ale, że ich nie widać to dopiero teraz zrobiłem zdziwione oczy.
Jak zakładałem LEDy do kierunków to przy pomocy mrugania alarmem w pełnym słońcu porównywałem widoczność LEDa i żarówki jednocześnie i LEDa było widać znacznie wyraźniej.
U mnie w kierunkach są montowane żarówki 10W (21W się nie mieszczą) a może w Rometach są mocniejsze i dlatego lepiej widać?
Nikt inny nie miał zastrzeżeń do widoczności moich kierunków, przynajmniej nic o tym nie wiem. Przychodzi mi jeszcze do głowy inna ewentualność. Światło LED świeci troche w innym paśmie niż żarówka i przez niektóre plastikowe klosze lamp nie przechodzi w całości i robią się takie jaja jak zakładamy czerwonego LEDa a w lampie świeci na fioletowo. Może po prostu szybka w twoim kasku nie przepuszcza całego pasma od światła LED i dlatego widziałeś kierunki znacznie słabiej?
Niemniej jednak nie daje mi to spokoju i popracuje nad widocznością moich kierunkowskazów.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Typy zarówek w JL250-5

Postautor: andrzej dodano: 22 paź 2008, 10:20

Łukasz, może masz rację że szybka w kasku itd.
To jest tylko moje spostrzeżenie na temat LEDów w kierunkach.
Każdy zrobi jak uważa.

To jest forum i każdy powinien dzielić się swoimi sugestiami na różne tematy.
Dla mnie LEDy nie podchodzą bo wydają się mało widoczne.
Tym bardziej, że kupując białe żarówki LED one i tak nie dają idealnego białego światła (albo ja trafiłem na takie lipne żarówki).
Też kupiłem LEDy do motocykla ale w końcu wylądowały w światłach cofania mojego samochodu.
Awatar użytkownika
andrzej
Klubowicz
 
Posty: 1453
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:27
Lokalizacja: Bydgoszcz.
Motocykl: VStrom 650 (był R-250,NT-650)
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

Typy zarówek w JL250-5

Postautor: Luca dodano: 22 paź 2008, 10:46

andrzej pisze:Tym bardziej, że kupując białe żarówki LED one i tak nie dają idealnego białego światła (albo ja trafiłem na takie lipne żarówki).

Wszystkie białe LEDy świecą trochę na niebiesko, czy fioletowo. Mają tzw zimne światło w okrojonym paśmie.
Miałem też białe LEDy w postojówkach w samochodzie i wytrzymały tylko tydzień. W lightbarach też zaczęły padać a w kierunkowskazach pomarańczowe na razie się trzymają.
Białe LEDy są niedopracowane i szkoda na nie wywalać kasy. To, że mają świecić 10 000 godzin to bajka w rzeczywistości padają szybciej niż zwykłe żarówki.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5080
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Poprzednia

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

cron