Jak jest iskra i to mocna czyli ma kolor niebieski a nie żółty bądź czerwony, to na pewno odpadają kable WN (ewentualnie cewka umiera). Świece wymieniłeś więc powinny być dobre.
Jak iskra jest na oby świecach na 1 i na 2 cylindrze to również odpada moduł zapłonowy.
Jeśli kręci i czuć paliwo z wydechu to również odpada gaźnik bo dostaje paliwo.
Jedyne wyjście to sprawdzić kompresje, ale tutaj nie mam info jaka powinna być komprecha bo nie posiadam wglądu do dokumentacji technicznej (chyba że ktoś ma dostęp to niech podpowie).
Jeśli nie mamy tego specjalnego ciśnieniomierza można zajrzeć do zaworów. Możliwe że jest podpięty wydechowy i nie ma dość dobrej kompresji żeby zagadać na tym cylindrze.
Jeśli po regulacji nadal nie będzie efektu to wtedy można rozpatrywać wydmuchana uszczelkę pod głowicą, ale zanim silnik wyjedzie na stół najpierw trzeba by dowiedzieć się czy komprecha jest prawidłowa.
Mogę jutro pójść do garażu i pomierzyć u mnie. Będziesz miał jakieś porównanie bo mój bajk elegancko odpala. Zakładają że mój ciśnieniomierz po dziadku nadal jest prawidłowo skalibrowany po tych 15latach
