W takim razie po kolei od końca:
-z "punktem T" na magnecie Ci nie pomogę, bo nie mam 100% pewności jak jest u Ciebie, ale bardzo dobry ogólny poradnik ustawiania zaworów od kolego
Michoł masz tu:
viewtopic.php?f=19&t=2987#p55012 , tylko zamiast szukać "punktu T" na magnecie znajdujesz namacalnie GMP. Wg mnie bardziej uporczywe, ale bardziej niezawodne.
-zawory ssące to te od gaźnika/gaźników, wydechowe od wydechu, też opisane w linku powyżej.
-luzy... głowy nie dam za właściwe, ale podane przez
Michoł`a (tak to się odmienia?) powinny być dobre, tzn. działać i nie powodować problemów. Ah, luz sprawdzasz w widocznej na zdjęciu szczelinie:
https://lh3.googleusercontent.com/-s9rj ... CN9225.JPGPoza tym, wg. mnie moto nigdy nie chodzi idealnie - zawsze da się ciut lepiej
