Parę pytań.

Parę pytań.

Postautor: Dobry dodano: 18 mar 2012, 08:42

Po 1 zębatka musi mieć taki luz bo wiadomo wahacz pracuje to i łańcuch delikatnie chodzi jakby była na sztywno długo byś nie pojeździł
Po 2 tylko smarowanie łańcucha to też błąd jak sam zauważyłeś zbiera się tam syf więc co jakiś czas należy go przemyć,wyczyścić i nie smaruj grafitowym bo on nic ci nie da a tylko zabrudzi,zaklei łańcuch.Najlepiej smarować łańcuch zwykłym olejem przekładniowym a dla bardziej leniwych badziewiem w spreju.
Pamiętaj że łańcuch smarujemy w tedy kiedy jest rozgrzany czyli po jeździe ponieważ w tedy smar w spreju -olej przekładniowy ładnie wejdzie pomiędzy ogniwa
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1713
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Parę pytań.

Postautor: Peliks dodano: 18 mar 2012, 10:29

Uzupełnię jeszcze post Żołnierza i dodam że, to z radiatorem to regulator napięcia a co do wiatru to wina kasku i pomóc jeszcze może szyba. Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

Parę pytań.

Postautor: Billy66 dodano: 18 mar 2012, 12:17

Grafitowy się nie nadaje, rozumiem, że cała moja praca poszła na marne wczoraj?:) No nic, było to przyjemne więc z chęcią to powtórzę. Zrobiłem z 20km i różnica jest, jednak nadal coś jakby mlaska tym razem.

Kask faktycznie nie przylega przy policzkach zbyt dobrze. Peliks, będziesz wiedział czy/gdzie jest jakieś gniazdo bezpieczników?
Awatar użytkownika
Billy66
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 10 mar 2012, 11:14
Lokalizacja: Gda?sk/Przywidz
Motocykl: ZIPP LF250
Tel. kom.: 661121532
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Parę pytań.

Postautor: Dobry dodano: 18 mar 2012, 12:58

Grafitowy jest dobry do gotowania łańcucha i pozostawienie go na sen zimowy a co do dziwnych odgłosów to sprawdź całą drogę łańcucha może ci gdzieś obciera np.wytarł się już ślizgacz łańcucha i ociera o nakrętkę jak łańcuch podskoczy
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1713
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Parę pytań.

Postautor: Arcon dodano: 18 mar 2012, 19:52

Z tego co pamiętam, w Zippie jest tylko jeden bezpiecznik 30A (przy akumulatorze) zabezpieczający całość elektryki.
Arcon
Forumowicz
 
Posty: 1542
Rejestracja: 25 lis 2010, 17:36

Parę pytań.

Postautor: selmen dodano: 18 mar 2012, 23:03

fajnego masz avatara Billy 66. cały weekend tego słuchałem w garażu :D co do łańcucha zwykłego to tylko rzadki olej i pędzelek lub olejarka. ja tam smaruję czym się da, w ubiegłym sezonie był na topie olej silnikowy do diesla... jak sprzedałem diesla to mi z 2 litry zostało :D . grafitowy czy towot w połączeniu z brudem powoduje, że ogniwa tracą ruchomość i ciężko łańcuch wymyć potem.
a co do luzów zębatki silnikowej to muszą być ale pasowanie chińskich najtańszych zębatek jest za luźne. wczoraj wstawiłem do swego akcesoryjne zębatki JT i luzy na silnikowej są takie jak powinny być a nie po 3 mm w każdą stronę jak było na jakiejś za 12 zł.
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Parę pytań.

Postautor: Billy66 dodano: 19 mar 2012, 00:23

Heh, Motorhead to moja religia :) podobnie jak Judas Priest czy AC/DC na którym się wychowałem :)

Dziś uświadomiłem sobie jak łatwo się zrobić w konia, zapłaciłem na allegro 25zł za 1l orlenowskiego oleju plus przesyłka, na stacji Orlen taki olej za 22 zł mają... No ale to nic w porównaniu do świadomości, że rumak stoi na dworze (pod komisariatem xD), przykryty ale jak sie okazało plandeka nadającą się do garaży tylko, nie wodo odporną a na dworze turbo ulewa w Gdańsku... za wczasu proszę o instruktaż jak nie zejść na zawał jutro jak tam pójde...



EDIT: pokrowiec oxforda kupować czy jest coś tańszego godnego uwagi do użytku na zewnątrz?
Awatar użytkownika
Billy66
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 10 mar 2012, 11:14
Lokalizacja: Gda?sk/Przywidz
Motocykl: ZIPP LF250
Tel. kom.: 661121532
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

Parę pytań.

Postautor: Karol dodano: 19 mar 2012, 00:36

Billy66 pisze:zapłaciłem na allegro 25zł za 1l orlenowskiego oleju plus przesyłka, na stacji Orlen taki olej za 22 zł mają...

A podjechałbyś do hurtowni Orlenu, to poniżej 20 zł byś kupił :P
W Gdańsku na Budowlanych 27 jest Orlen, ale nie wiem czy sprzedają.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Parę pytań.

Postautor: oleńka dodano: 19 mar 2012, 00:43

Oxforda :)
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Parę pytań.

Postautor: Billy66 dodano: 19 mar 2012, 00:49

Zgaduję, że lepiej dołożyć pare groszy i kupić największy rozmiar, nawet po zmianie moto będzie pasował. W sklepie mieli po 130zł xl, na allegro za 84zł, nie ma się co zastanawiać.
Awatar użytkownika
Billy66
Forumowicz
 
Posty: 33
Rejestracja: 10 mar 2012, 11:14
Lokalizacja: Gda?sk/Przywidz
Motocykl: ZIPP LF250
Tel. kom.: 661121532
Płeć: mężczyzna
Wiek: 38

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości