Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: selmen dodano: 11 mar 2012, 20:04

Layconick pisze:Jesienią przewierciłem wydech. Wszystkie komory 7 razy wiertłem 60 cm. Wcześniej przewierciłem tylko dwie komory i nie było pożądanego efektu. Teraz szybciej się zbiera, nic go nie hamuje... a co do spalania to nie wiem, bo jeszcze nie sprawdzałem.

Polecam !!!! Pracuje tak (choć na małych głośniczkach nie słychać tego dudnienia):
http://www.youtube.com/watch?v=IhCLfMI4G28


Ładnie pracuje, widlak to widlak :oklasky:
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Karol dodano: 11 mar 2012, 23:15

Layconick pisze:Ale tam jest taki cokół a nie normalna żarówka samochodowa ? :wielkieoczy:

Wszystko jest raczej jak w normalnej żarówce, tylko technologia wykonania śjakaś inna.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: farmi dodano: 19 mar 2012, 14:20

zauważyłem ostatnio jak odpalałem moto ze dzwignia od ssania nie utrzymuje się wyciągnięta tylko wraca tak jakby na pozycje przd załączeniem,więc moto na ssaniu nie chodzi i za diabła nie wiem co jest efekt taki ze musze po odpaleniu moto trzymać dzwignie ssania w górze aż sie zagrzeje inaczej gasnie ,miał ktoś tak??jakieś pomysły co jest nie tak bo zamiast się ubierać a motorek grzać to stoje przy moto i trzymam dzwignie :mur: :mur:
..Żyjąc w tym kraju trzeżwiejemy z marzeń....
Awatar użytkownika
farmi
Forumowicz
 
Posty: 123
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:38
Lokalizacja: skąd inąd:)
Motocykl: hulajnoga FLRHI:)

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Dobry dodano: 19 mar 2012, 15:37

To są właśnie efekty ciągnięcia ssania na siłę przyznam że też tak miałem :)) ale już wiem o co kaman.
Linka ssania ma taki zaczep czyli wyciągasz linkę i przekręcasz ją w lewo blokując ją w ten sposób zwalnianie wiadomo w prawo i w dół.Nie wiem czy zniszczyłeś jak ja tą blokadę czy nie może po prostu nie wiesz że ją się tak przekręca sprawdź i daj znać.pozdro
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: farmi dodano: 19 mar 2012, 20:33

no niestety dzwignia obraca się bez przeszkód w każdą strone więc chyba rozp***** tą blokade :devil: :devil:
..Żyjąc w tym kraju trzeżwiejemy z marzeń....
Awatar użytkownika
farmi
Forumowicz
 
Posty: 123
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:38
Lokalizacja: skąd inąd:)
Motocykl: hulajnoga FLRHI:)

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Dobry dodano: 19 mar 2012, 21:15

no nie przejmuj się jak kupisz 2 linkę już będziesz wiedział jak to działa.
Na chwilę obecna utnij z jakiegoś wężyka o odpowiedniej średnicy i dopasowanej wysokości wedle Ciebie jak on pali na ssaniu zrób rowek i wkładaj na tą chwile zanim się rozgrzeje to nie będziesz musiał trzymać linki :))
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: farmi dodano: 19 mar 2012, 23:29

Dzięki,niby prosty patent a nie wpadłem na to :mur: jutro porzeżbie a na przyszłośc nauczka że nic na siłe :evil:
..Żyjąc w tym kraju trzeżwiejemy z marzeń....
Awatar użytkownika
farmi
Forumowicz
 
Posty: 123
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:38
Lokalizacja: skąd inąd:)
Motocykl: hulajnoga FLRHI:)

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Luca dodano: 20 mar 2012, 10:02

Albo w szczelinę między rączką, a dźwignią owijasz kawałek gumki , by zwiększyć tarcie i dzwignia nie powinna już sama wracać :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5084
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: Dobry dodano: 20 mar 2012, 11:08

No też dobry patent tylko gumkę musiał byś zakręcać i odkręcać bo pozostawiona na lince spowoduje nie odbicie ssania do końca no chyba że tak wyregulujesz linkę że pozostawisz te 2mm luzu na niej aby ssanie odbijało do końca
Obrazek
Awatar użytkownika
Dobry
Sympatyk
 
Posty: 1709
Rejestracja: 10 maja 2009, 13:25
Lokalizacja: Ustka/Tomaszów-Mazowiecki
Motocykl: RoV250/XJ900/CBR1000F/Varadero
Tel. kom.: 505381119
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Romet R250V - Kilka pytań i problemów

Postautor: farmi dodano: 20 mar 2012, 17:40

patent żołnierza jest oki :piwa: ,co do owijania gumką to więcej kombinacji ale pomysł sam w sobie niezły :))a tak posadzasz rurke i motorek pyrka na ssaniu :D
..Żyjąc w tym kraju trzeżwiejemy z marzeń....
Awatar użytkownika
farmi
Forumowicz
 
Posty: 123
Rejestracja: 12 wrz 2011, 21:38
Lokalizacja: skąd inąd:)
Motocykl: hulajnoga FLRHI:)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Romet 250V

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości