krysz pisze:Siedziałem i jeździłem na obu. Po pierwsze zupełnie inna pozycja jeźdźca, po drugie rama nie jest taka sama /wózek do podnoszenia po zamianie na Cruisera musiałem poszerzać/. Keeway jest cięższy, większe przekroje profili np. tylnego wahacza. Miałem w garażu oba przez dwa m-ce, więc mogłem porównać. Na nowym roadstarze co prawda tylko siedziałem, ale wydaje mi się, że wymiarowo to samo.
Zakładam, że wygodniej Ci jednak było na Criuserze, skoro się na niego zdecydowałeś? A ten Zipp, którego miałeś u siebie to taki:

czy taki:

--- EDYTOWANY Dzisiaj, 19:30 ---
cruenzo pisze:Mam cruisera a na zipku jedynie siedziałem to mogę napisać, że mając 180 cm wzrostu nieco wygodniej mi było na zipku jednak. A to za sprawą kierownicy, która jest wyżej. Co do Gabarytów, to są one nieco różne: keeway 2280 x 830 x 1110 mm; Zipp: 2230 x 760 x 1140
Moim skromnym zdaniem, wykonanie Keewaya jest nieco lepsze niż Roadstara. Nie mam jednak porównania do nowego Roadstara, w którym dodatkowo zmienili bak na większy, o pojemności 14 litrów, tylna lampę i kanapy.
A to mnie zaskoczyłeś Cruenzo, bo myślałem, że będziesz chwalił swojego szerszenia

Wymiary, które podałeś są tak nieznacznie różne, że chyba niezauważalne bez metrówki. Właśnie rozważam tego Zippa z 14 litrowym bakiem, bo tamten poprzedni nie bardzo mi się podobał, a ten (przynajmniej na zdjęciach) wygląda nieźle. Co do kierownicy w Cruiserze to wcześniej Robimal84 też mi pisał, że trochę podniósł kierownicę i jest ok. A ja i tak pewnie kierownicę zmieniałbym na wyższą, bo chciałbym moto zrobić na bobbera
