Zipp Roadstar model 2011

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: kacpero dodano: 29 gru 2011, 17:30

W którymś ze starszych numerów Chopper Magazin jest relacja z jazd testowych Zipp'em. Postaram się znaleźć jakiś egzemplarz i Ci podeślę (prześlij mi na priv adres do wysyłki).
Zrobiliśmy w swoim czasie tymi motocyklami trochę kilometrów i mam o tej marce bardzo dobre zdanie.
Każda z detalicznych wersji to wyjątkowo udany model - kopia Virago 250. Pasują też wszystkie podzespoły, uszczelki etc, Tak samo możesz posiłkować się danymi regulacyjnymi Yamahy.
Zipp to Roadstar, Keeway Supershadow z kolei Magnus oferował Eagle :) w każdym przypadku to ten sam motocykl różniący się jedynie niuansami na poziomie kosmetyki. Wszystko to wariacje na temat Lifana :))
Sam jeżdżę wersja Magnusa i uważam, że to fantastyczny motocykl.
Dobrej zabawy! :))
Awatar użytkownika
kacpero
Sympatyk
 
Posty: 785
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:18

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: jacecek dodano: 30 gru 2011, 00:34


Dzięki za link - śiągnąłem sobie - jakiś dziwny układ tego pdf'a ale treść na pewno bezcenna. Mój angielski pozostawia wiele do życzenia, jednak czego nie zrozumiem to się domyślę :)) .

Easy pisze:A swoją drogą ciekawe jakie Zipp teraz daje instrukcje obsługi ?

Tu Zipp wyraźnie dał ciała.
Easy - przesyłam Ci (jako ciekawostkę) na pw pseudo-instrukcję do mojego moto otrzymaną od Zippa. Gdybym kiedyś, dawno temu nie miał do czynienia z motocyklami to na podstawie tej instrukcji chyba niewiele bym się dowiedział.
Dla ciekawych - instrukcja jest na moim chomiku w folderze dokumeny.

Podsumowując - jest to instrukcja do poprzedniego modelu - nawet zdjęć najbardziej istotnych różnic - kierownica i zespół wskaźników nie zmieniono - zostały te z wcześniejszego modelu.

A tak na marginesie - analiza treści tej instrukcji to całkiem oddzielny temat - w wolnej chwili spróbuję zrobić analizę zapisów i obiecuję, że dowiecie się takich rzeczy o których nawet filozofom się nie śniło.

kacpero pisze:Dobrej zabawy! :))

Dzięki - wszystkie przesłanki wskazują na to, że zabawa będzie przednia :_hura" - już nie mogę się doczekać wiosny.
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 672
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: Michał_66 dodano: 09 sty 2012, 06:45

Witam

Ja mam zupełnie nówkę przyjechała do mnie w czwartek z ciekawością czytam wszystkie posty dla mnie to nowość jeżeli chodzi o silnik V i jeszcze 4T po przesiadce
z CZ 350 2T więc łykam wszystkie info jak świeże powietrze na razie stoi w garażu widze że linki na pewno trzeba będzie podregulować ale to dopiero po pierwszej przejażdżce dzisiaj jadę go zarejestrować i jak pogoda się utrzyma to trochę jeszcze pokręcę kółek w koło komina żeby go lepiej poznać przed sezonem chciał bym przed sezonem pomalutku wykręcić te 3 stówy i zaliczyć pierwszy przegląd zanim rozpocznie się sezon no i trochę go ubrać na początek sakwy i szyba

Pozdrawiam wszystkich posiadaczy dwóch kółek :chopper2:
Michał_66
 

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: radzi2000 dodano: 22 sty 2012, 13:18

Witam Wszystkich !
Również od czerwca 2011 roku jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu. Jak na razie wykręciłem nieco ponad 3000 km i jestem bardzo zadowolony. Nie miałem żadnych odkręcających się śrubek czy innych mitycznych usterek. Może dla tego, że firma w której go kupiłem dość poważnie podeszła do tematu do montażu oraz przeglądu zerowego.
Teraz usilnie poszukuje schematu instalacji elektrycznej. Nie z powodu jakiejś awarii a po prostu chciałem zamontować w motocyklu choćby najprostszy alarm (parkuję go czasami w nieciekawym miejscu). Próbowałem się posiłkować schematami pierwowzoru czyli Yamahy ale jest tyle różnych typów i nie znajduje podobieństw w instalacji z Zippem Roadstar-em 2011. Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę o kontakt lub odpowiedź na forum.
Awatar użytkownika
radzi2000
Forumowicz
 
Posty: 68
Rejestracja: 31 gru 2011, 20:26
Lokalizacja: Wieliczka
Motocykl: Zipp Roadstar 2011/ VTX 1300 s
Tel. kom.: 502909382
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: Peliks dodano: 22 sty 2012, 14:08

radzi2000 pisze:Witam Wszystkich !
Również od czerwca 2011 roku jestem szczęśliwym posiadaczem tego modelu. Jak na razie wykręciłem nieco ponad 3000 km i jestem bardzo zadowolony. Nie miałem żadnych odkręcających się śrubek czy innych mitycznych usterek. Może dla tego, że firma w której go kupiłem dość poważnie podeszła do tematu do montażu oraz przeglądu zerowego.
Teraz usilnie poszukuje schematu instalacji elektrycznej. Nie z powodu jakiejś awarii a po prostu chciałem zamontować w motocyklu choćby najprostszy alarm (parkuję go czasami w nieciekawym miejscu). Próbowałem się posiłkować schematami pierwowzoru czyli Yamahy ale jest tyle różnych typów i nie znajduje podobieństw w instalacji z Zippem Roadstar-em 2011. Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę o kontakt lub odpowiedź na forum.


Wszystko pięknie ale na początek to zapraszamy do POWITALNI . Pozdrawiam. Peliks.
Awatar użytkownika
Peliks
Klubowicz
 
Posty: 1340
Rejestracja: 17 wrz 2009, 00:03
Lokalizacja: GWE
Motocykl: Burgman AN400 K9
Tel. kom.: 662066637
Płeć: mężczyzna

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: pawel55 dodano: 04 lut 2012, 21:37

Dawno nie wchodziłem na tą stronę.A teraz do rzeczy.Mam odrobinę starszy model tego motocykla.Z oświetleniem przednim miałem podobne problemy.Oto recepta-idziesz do centrali handlu częściami do ciągników i maszyn rolniczych,broń Boże do serwisu.Kupujesz wkład reflektora do Ursusa-obojętne prawy czy lewy,bo i tak czarna ramka idzie w p..du.Dokupujesz do tego żarówkę(taką jak stary typ z bańką i dużym kołnierzem,tylko z żarnikiem jak H4) typu P45t-H4 55/60W.Do tego musisz mieć kostkę potrójną na żarówkę bo starą możesz tylko wywalić,najlepiej z 15-oma centymetrowymi przewodami.Wkład reflektora typ-REFMET A-E20 M-E20.Należy dokupić klej POXIPOL. WYMONTOWAĆ wkład z ramką,wyjąć wkład z ramki,po wycentrowaniu nowego wkładu(średnica mniejsza o 4mm)wkleić go.Odciąć przewody od starej oprawki na żarówkę przy samej oprawce,odpowiednio podłączyć przewody nowej kostki z odciętymi przewodami od starej oprawki.Podobnie robimy z oprawką żarówki oświetlenia postojowego.Gdyby coś...to oprawka postojowa pasuje od PF126p.Po sprawdzeniu połączeń i działania całego ustrojstwa wszystko do kupy zmontować. Koszty-wkład reflektora ok. 20pln,żarówka ok 12pln,kostka ok 5pln.klej ok 10pln,razem koszt .ok 50pln,a efekt dużo lepszy.Nie 250-350 zyla Szerokiej i oświetlonej drogi!!! :rad: :piwa: :rad: :chopper:
Awatar użytkownika
pawel55
Klubowicz
 
Posty: 227
Rejestracja: 04 wrz 2011, 19:24
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Kawa EN 500,H VT 600,Trajka
Tel. kom.: 600654375
Płeć: mężczyzna
Wiek: 70

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: radzi2000 dodano: 08 lut 2012, 10:47

Jececek ! Dzięki za informacje. Zgodnie z Twoją prośbą zamieszczam parę skromnych zdań od siebie :
Co do doświadczeń z Zipp-em Roadstar model 2011 : nie bardzo mam czas jeździć bo system pracy mi nie pozwala. Pracuje w przeważającym czasie na delegacji i często też za granicą państwa. Z tego też powodu mam niewiele okazji do jazdy motocyklem ( i tak robie to w każdej wolnej chwili). A spostrzeżenia : mogą one być bardzo subiektywne, ponieważ lata nie jeździłem ma motorze a przynajmniej nie takiej klasy. Stare motocykle to coś całkiem innego.
Co do naszego Zippa. Zakupiłem go w czerwcu 2011 roku. Nad sprawami technicznymi przeważył wygląd - jest ładny. Później poczytałem o wadach które posiada. Miały się odkręcać śrubki, łańcuch miał się posypać i wiele innych mitologicznych usterek jak np. rozpadające się opony i wężyki gumowe. Ja tego nie doświadczyłem. Miałem na początku problem ze ssaniem, bo po jego włączeniu dźwignia powracała do poprzedniego położenia. Okazało się, że niedokręcona jest śrubka mocująca dźwignię. Po jej dokręceniu problem ustał. To był pierwszy i mam nadzieję ostatni problem śrubowy. Przejechałem 3000 km w terenie górzystym ( w okolicach Wieliczki, Myślenic, Krynicy)) i byłem zachwycony : prędkość przejazdowa około 80km/h czyli piękne widoki," wiatr we włosach " w kasku, sama przyjemność. Żadnych drgań ( jak pisano w opiniach) przenoszonych na stopy i kierownicę. Początkowo przed dotarciem faktycznie można było odczuć dyskomfort drgań odczuwalnych przy pewnej wysokości obrotów) ale po przejechaniu około 2000 km wszystko ustąpiło. Oczywiście przy prędkości 120 km/h czuć, że silnik ma już dość , ale to można wyeliminować przez zmianę napędu a przede wszystkim zębatki wydającej na mniejszą o jeden ząb (czytałem o takim rozwiązaniu ale jeszcze nie zastosowałem). Co do oświetlenia, to nie jestem w stanie wydać opinii - zawsze jeździłem w czasie dnia. Hamulec tylny faktycznie trochę słaby, ale jest to przecież hamulec pomocniczy. Kwestia potrenowania techniki hamowania przy pomocy dwóch hamulców i daje radę. Parę razy musiałem hamować awaryjnie przez baranów w gruchotach i jakoś się udało.(przepraszam prawdziwych kierowców samochodów ale to zdanie dotyczy baranów za kierownicą których miałem nieprzyjemność spotkania na drodze).
Nie wiem co można jeszcze napisać. Ja jestem na tym etapie zadowolony (cena do jakości !!!) po następnym sezonie na pewno będę mądrzejszy.
Jak powiedział facet w serwisie : na takim motocyklu to bardziej się wygląda niż jeździ. Mimo wszystko daje wiele przyjemności z jazdy.
Reasumując : polecam zakup wszystkim niezdecydowanym.
Pozdrawiam !!!
Wojtek
Awatar użytkownika
radzi2000
Forumowicz
 
Posty: 68
Rejestracja: 31 gru 2011, 20:26
Lokalizacja: Wieliczka
Motocykl: Zipp Roadstar 2011/ VTX 1300 s
Tel. kom.: 502909382
Płeć: mężczyzna
Wiek: 59

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: Eol dodano: 25 kwie 2012, 15:17

Cześć

Dawno mnie tu nie było.

Planuję deczko ubrać moją gwiazdkę. Problem jednak pojawia się przy stelażu pod sakwy. Wiecie może gdzie coś takiego kupić żeby pasowało wersji z 2011 ?
Awatar użytkownika
Eol
Forumowicz
 
Posty: 5
Rejestracja: 08 wrz 2011, 19:33
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Roadstar V-250 Zipp
Płeć: mężczyzna
Wiek: 41

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: oleńka dodano: 25 kwie 2012, 15:27

Eol pisze:Cześć

Dawno mnie tu nie było.

Planuję deczko ubrać moją gwiazdkę. Problem jednak pojawia się przy stelażu pod sakwy. Wiecie może gdzie coś takiego kupić żeby pasowało wersji z 2011 ?


Niestety, nic nie pasuje:(. Trzebać robić na zamówienie. Ja tak zrobiłam, jak jeszcze Zippka miałam :).
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

Zipp Roadstar model 2011

Postautor: Michoł dodano: 26 kwie 2012, 08:26

W tym nowym modelu nie ma raczej problemu z dorobieniem stelaży Wystarczy że dorobisz tulejki dystansowe, które przymocujesz przestrzeliwując dłuższą śrubę do tych chromowanych listw na tylnym błotniku. Do tych tulejek przyspawasz wygięta ramkę z jakiejś rurki i masz stelaż gotowy.

Kup najpierw sakwy takie jakie cie interesują, żeby wiedzieć jak duża ma być ta ramka stelaża pod ta sakwę oraz jak wymyślić mocowanie dolne sakwy do stelaża.

Masz bardzo ułatwioną robotę w swoim modelu (tak mi się wydaje). Na pewno dasz rade coś wyrzeźbić.
Jak nikt nie będzie ci chciał pomóc w kraku to możesz przyjechać do mnie. Bo ja mam na to pomysła jak to zrobić. Tylko nie zrobię tego z nierdzewki bo nie mam tiga żeby to hefnąć. Pospawam ci to ze zwykłej stali i trzeba by to pomalować. Ale będziesz miał już gotowy wzór i może wtedy skopuje to jakiś fachmen z nierdzewki. Chociaż tych stelaży i tak nie widać pod sakwami, więc nie muszą być extra ładne i błyszczeć w słońcu.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

PoprzedniaNastępna

Wróć do Zipp Roadstar

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron