Cieknący kranik

Cieknący kranik

Postautor: Jachu dodano: 29 paź 2008, 22:58

Podzczas eksploatacji "kranika" używałem opcji OFF i RES (jakoś mi akurat tak w nawyk weszło że nie daje na ON i prosze nie mylić z moim osobistym kranem ! :P )
Dzisiaj dałem na ON patrze :?: a wacha mi ciurkiem na silnik leci. Najgorsze że bak mam zalany do pełna.
Czy ktoś przeżył juz rozbieranie kranika ? Z tego co wstępnie obejrzałem w torebce z zestawem naprawczym jest kilka gumek za całe 63pln !!!. Dziwne że nie cieknie w pozycji RES i OFF bo wacha leci centralnie przez kurek kranu. Jeżeli ktoś mnie święcie przekona że wyciek się nie przeniesie dalej to nie będe tego ruszał.
Jachu
 

Cieknący kranik

Postautor: LEFTHANDY dodano: 14 lis 2008, 22:36

Skąd konkretnie ci cieknie? Z kranika czy gdzieś z jakiejś łączki? I co za motorek masz?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Cieknący kranik

Postautor: Jachu dodano: 21 lis 2008, 13:34

Moto to Hero Way 250v (kopia virago) Właśnie zakończyłem sezon więc w weekend rozbiore kran na drobne. Cieknie tylko w pozycji ON i to tak obficie że sprawia wrażenie jakby paliwo przelatywało przez kurek. W pozycji Res i Off jest wszystko OK.
Jachu
 

Cieknący kranik

Postautor: LEFTHANDY dodano: 28 lis 2008, 06:14

Zwykła nieszczelność, moim zdaniem. Co to jest ten Hero Way? Nie słyszałem o tym, jaki to dystrybutor?
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Cieknący kranik

Postautor: Jachu dodano: 29 mar 2009, 17:29

LEFTHANDY pisze:Zwykła nieszczelność, moim zdaniem. Co to jest ten Hero Way? Nie słyszałem o tym, jaki to dystrybutor?


Po długiej przerwie :)
Wygląda tak jak Keeway shadow i wszystkie inne. Różnica jest taka że ma zmałpowany znaczek skrzydła virago tylko że w nim pisze heroway
A co do kranika to po rozłożeniu jaki i złozeniu potem znowu rozłożeniu i złożeniu, poprawienia złożenia uszczelnieniu itd cieknie w 3 d.. dalej.
pozostaje mi tylko używać pozycji reserve. Paliwo cieknie (właściwie to leci ciurkiem tak jakby kranika nie było :) ) dokładnie przez dźwignie kurka więc chyba pozostaje tylko wymiana.
Jachu
 

Cieknący kranik

Postautor: LEFTHANDY dodano: 29 mar 2009, 21:26

Popytaj o oryginalny od Yamahy. Oczywiście jak będzie kosztował "milion dolców" to daj se spokój.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Cieknący kranik

Postautor: mlynaszz dodano: 29 mar 2009, 22:12

Myślę,że na Allegro znajdziesz bez problemu. Swego czasu widziałem kilka Virówek 250 na części, więc tych "dolców" to wiele nie powinno być :D
Awatar użytkownika
mlynaszz
Klubowicz
 
Posty: 3125
Rejestracja: 08 sie 2008, 07:22
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: CHN->JP->I->GB->JP
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Cieknący kranik

Postautor: LEFTHANDY dodano: 31 mar 2009, 23:48

Jak niedrogo, to brał bym razem z bakiem. Bo przy wykręcaniu mogą coś spieprzyć.
Sprawdź, czy twoje spasione dupsko pasuje do wymarzonego sprzęta: http://cycle-ergo.com/
Awatar użytkownika
LEFTHANDY
Forumowicz
 
Posty: 1620
Rejestracja: 28 mar 2008, 11:02
Lokalizacja: Praga_TARG?WEK
Motocykl: Rude Bettie V250
Płeć: mężczyzna
Wiek: 53

Cieknący kranik

Postautor: Lepes dodano: 07 lip 2012, 08:45

Napisałem w innym temacie, ale właśnie zauważyłem ;/

Mam dokładnie taki sam problem. Jak ustawię kranik w pozycji ON (u mnie pozycja w dół), to zaczyna ciec/kapać przez kranik. Nie z przewodów, nie na łączeniu ale dokładnie przez sam kranik.
Nie wiem ile by wyciekło, bo jakoś nie chciałem pozwolić na ciągłe lanie benzyny... Ale wydaje mi się, że dość porządnie. Zastanawiam się, czy mimo tego mogę jeździć? Pozycja rez/off jest bez zarzutu :)
Awatar użytkownika
Lepes
Forumowicz
 
Posty: 228
Rejestracja: 26 wrz 2011, 16:41
Lokalizacja: Gdańsk
Motocykl: Honlei (Roadstar) LF250
Tel. kom.: 505899495
Płeć: mężczyzna
Wiek: 45

Cieknący kranik

Postautor: mike_russ dodano: 07 lip 2012, 08:52

Jeżeli nie cieknie na pozycji. "rez"- to możesz jeździć na rezerwie, tylko uważaj ile paliwa zbiorniku masz, żebyś w polu bez paliwa nie został. ;) No i postaraj się jak najprędzej ten kranik naprawić/wymienić (może tylko uszczelka poszła), bo może Ci zacząć ciec gdzieś w drodze i będzie problem, a naprawa w sumie drobna, tylko trzeba paliwo spuścić z baku.
Awatar użytkownika
mike_russ
Sympatyk
 
Posty: 2120
Rejestracja: 12 sie 2009, 22:25
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: Zipp Raven "Dzikus"
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 13140250
Wiek: 43

Następna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron