Tracker gaźnik

Tracker gaźnik

Postautor: walidus dodano: 18 sie 2012, 12:16

Witam,
Na stronie http://www.zipp-forum.pl/printview.php? ... 4ef5e3193b
jest napisane, że silnik jest zdławiony, jakoby przez gaźnik nie od tego silnika..
cytuje:
"Wczoraj musiałem udać się do ASO w Przasnyszu po śrubę przedniego zacisku hamulcowego którą zgubiłem. Od przyfabrycznego serwisu dowiedziałem się że silnik Trackera jest... zdławiony! Jest założony inny gaźnik niż występuje w pierwotnej wersji tego silnika. Powodem jest niska masa motocykla. Z odblokowanym gaźnikiem moto staje się nieprzewidywalne na drodze, staje momentalnie na koło... Dowiedziałem się też że odblokowany gaźnik pozwala uzyskać moc 27KM i można dostać go tylko z crossowymi kołami. Nie mniej jednak jak bardzo się uprę to fabryka jest w stanie sprzedać mi sam gaźnik. Cenę poznam we wtorek ale będzie wahać się w granicach 200zł. Także rozwiewam forumowe wątpliwości..."

jeśli wiece cokolwiek na ten temat to proszę o szczegóły, porady.
walidus
Forumowicz
 
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2012, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: w drodze
Płeć: mężczyzna

Tracker gaźnik

Postautor: kalin20 dodano: 18 sie 2012, 15:25

Nie wydaje mi się, w moim divisionie też były różne kombinacje w gaźniku, jakieś dopalanie spalin, katalizator. Wszystko wywalone i jest delikatna różnica, ale nie ma 27 km
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Tracker gaźnik

Postautor: walidus dodano: 25 sie 2012, 20:40

Na http://www.emotocykl.pl/serwis/zipp-mot ... p-tracker/ znalazłem jeszcze takie info:
"Importer obiecał iż w 2011 r. do motocykla będzie dostępny specjalny kit enduro umożliwiający zamianę kół na terenowe, specjalnych amortyzatorów, zębatek oraz gaźnika."
Czym może się różnić taki gaźnik od standardowego?
walidus
Forumowicz
 
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2012, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: w drodze
Płeć: mężczyzna

Tracker gaźnik

Postautor: kalin20 dodano: 25 sie 2012, 21:25

Nie wiem jaką przepstnicę ma gaźnik, ale ten z kitu może mieć płaską przepustnicę i pompkę przyśpieszającą.
Osiągów to jakoś znacząco nie zmieni, ale da lepszą reakcje na natychmiastowe otwarcie przepustnicy w zakresie wysokich obrotów .
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Tracker gaźnik

Postautor: walidus dodano: 26 sie 2012, 11:29

Jako, że Zipp importuje chinole to którym lifanem jest zipp tracker?

Najbliżej mu do LF200GY-5, który ma ten sam silnik co LF200GS Sport, a ten można ulepszać. Jak piszą w:

http://voices.yahoo.com/american-lifan- ... tml?cat=27
" Easy to Work on
But, remember the American Lifan 200GS III is easy to work on. I found several great tips from the readers' forum at China-Motoon how to release the hidden power in the Lifan 200. Just add a $20 high-performance air filter, switch the main fuel jet inside the carburetor to a No. 115 for under $10, and drill out the muffler.
Switch out the rear sprocket for one more friendly with USA highway speeds and you can cruise all day between 55 and 65 mph at a motorcycle-friendly 6,000 rpm.
After a Saturday morning in the garage, I was able to power up the American Lifan 200GS III to about 22 horsepower. That's one less than the CBR250R, three more than the Suzuki GZ250, and about 10 more than most 150-cc scooters."
Na youtube znalazłem też guide: http://www.youtube.com/watch?v=bQGZMiv3S6w .

Czy miał ktoś do czynienia z LF200? Ponoć jest baardzo ekonomiczny (http://hallicino.hubpages.com/hub/Top-5 ... otorcycles).
Jakim chinolem jest zipp tracker?
Częściową odpowiedź znalazłem tu: http://radzix.riderblog.pl/Tracker_co_t ... b1783.html .
walidus
Forumowicz
 
Posty: 3
Rejestracja: 18 sie 2012, 12:05
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: w drodze
Płeć: mężczyzna

Tracker gaźnik

Postautor: MENELLO dodano: 05 wrz 2012, 01:06

Siema


mam trackera ....


to tak na poczatek ,


.... gaznik o ktorym piszesz z zestawu enduro to TEN SAM GAZNIK co w supermoto ( ma inny zestaw dysz ) tylko zmienia charakterystyke silnikia ( nie moc!!! ) pisanie ze tracker dostanie 27 km (mam oba gazniki i powiem ze "FABRYCZNY" jest ok) po zmianie na ten gaznik .... a nie bede komentowal szkoda klawiatury .

zmiana filterka (filmik) i mowienie o przyroscie mocy jest dobra dla dzieci na dobranoc.

Co mozna zrobic ... napewno :odetkac tlumik: wywalic katalizatory (sa dwa) i koniecznie zmienic kolektor-jest chyba od 50cc wyglada ok, a srednica wew. jest masakrycznie mala- wyglada na specjalnie zdlawiona- oraz kupic zestaw dysz od gaznika enduro -- wyjdzie znacznie taniej :) ..

mozna by sie pokusic o "odblokowanie" elektroniki ale mysle ze krecenie silnika bedzie zgubne ( lancuszek jest z ryzu)

** sorki za skladnie ale drinuje sobie juz od 21 :) :piwo:
Awatar użytkownika
MENELLO
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 02 cze 2012, 09:51
Motocykl: ZIPP TRACKER
Płeć: mężczyzna


Wróć do Pozostałe

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości