pytanie

pytanie

Postautor: mirek dodano: 17 sie 2012, 18:25

Witajcie ludziska,pomóżcie proszę mam cały czas problem z ta cholerna jedynka,na zimnym silniku jadę do pracy jest ok,jak tylko dłużej pojeżdżę co drugie lub trzecie ruszanie wyskakuje jedynka..co robić..?
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: gacek dodano: 18 sie 2012, 20:28

Prawdopodobnie jest zbyt słabo włożona a kontrolka już pokazóje1 u mnie też się to zdarza trzeba na to zwracać uwagę jeżeli to nie pomorze to znaczy
że coś nie tak z tą skrzynią i najlepiej jechać z tym do serwisu o ile jest motor na gwaranci
gacek
Forumowicz
 
Posty: 11
Rejestracja: 22 lip 2011, 19:34
Motocykl: Jinlun 150
Płeć: mężczyzna
Wiek: 61

pytanie

Postautor: mirek dodano: 19 sie 2012, 10:46

niestety nie jest na gwarancji mam go od miesiąca i ma trzy lata,a jedynkę na pewno dobrze wbijam,zanim dojadę do pracy to chodzi ok,ale pojeżdżę z pol godziny i wyskakuje..podejrzewam ze poprzedni właściciel o tym wiedział,jak go sprawdzałem to było ok bo był zimny..możne ktoś ma namiar na warsztat w zach.pomorskim ,który by mi to naprawił,ponieważ w samym szczecinie wołają 600 zł..
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: eNgine dodano: 19 sie 2012, 12:35

Próbowałeś podregulować cięgno ? tak żebyś przy wrzucaniu 1 czuł opór wcześniej? Choć jeśli sytuacja zmienia się po nagrzaniu to może to być wina oleju lub niedociągniętego sprzęgła.
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

pytanie

Postautor: mirek dodano: 22 sie 2012, 17:29

Witam,na początku bardzo dzięki Engine,trafna diagnoza,ciegielko przy dźwigni zmiany biegów nieskontrowane,jest już ok biegi chodzą fajnie,tylko czasem dwójkę muszę dwa razy pyknąć ale to możne być wina ze troszkę skrzywiane jest ciegielko na jabłku..mam jeszcze do Was pytanie,na niektórych zdjęciach jiluna są w kształcie leski u góry silnika ozdoby,co to jest i gdzie to można kupić?pozdrawiam
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: Szubi dodano: 22 sie 2012, 20:55

mirek pisze:mam jeszcze do Was pytanie,na niektórych zdjęciach jiluna są w kształcie leski u góry silnika ozdoby,co to jest i gdzie to można kupić?pozdrawiam


to są tylko ozdoby a jeśli dobrze widzę można to nabyć w Kingway oto link: http://www.kingway.pl/sklep/prod.php?id ... pe=&kword=
Największe szczęście w świecie, na końskim i motocyklowym siedzi grzbiecie . . .
Awatar użytkownika
Szubi
Klubowicz
 
Posty: 2767
Rejestracja: 08 sie 2011, 18:28
Lokalizacja: Oborniki
Motocykl: Fernando
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

pytanie

Postautor: mirek dodano: 25 sie 2012, 11:44

witam,mam pytanie natury technicznej,czy normalnym objawem jest gdy jadę 70-80 km/h są duże drgania,a w trasie jaka najlepiej jechać szybkością żeby nie katować silnika..oraz czy możliwe jest włożenie silnika 250 do mojej 150?
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

pytanie

Postautor: Szubi dodano: 25 sie 2012, 13:21

mirek pisze:witam,mam pytanie natury technicznej,czy normalnym objawem jest gdy jadę 70-80 km/h są duże drgania,a w trasie jaka najlepiej jechać szybkością żeby nie katować silnika..oraz czy możliwe jest włożenie silnika 250 do mojej 150?


O przełożeniu silnika gadaj z Zalesiem. On zmienił silnik ze 150 na 250. U mnie też powyżej pewnej prędkości pojawiają się duże wibracje, że ręką drętwieje a stopa ucieka z podnóżka. Co dziwne nie zawsze tak się dzieje _bezradny . Jak jadę sobie turystycznie to pykam do licznikowych 80 km/h. Do pracy jak ścigam często manetka na full, aby samochodziarze mnie nie porozjeżdżali ;)
Największe szczęście w świecie, na końskim i motocyklowym siedzi grzbiecie . . .
Awatar użytkownika
Szubi
Klubowicz
 
Posty: 2767
Rejestracja: 08 sie 2011, 18:28
Lokalizacja: Oborniki
Motocykl: Fernando
Płeć: mężczyzna
Wiek: 50

pytanie

Postautor: eNgine dodano: 26 sie 2012, 00:15

mirek pisze:witam,mam pytanie natury technicznej,czy normalnym objawem jest gdy jadę 70-80 km/h są duże drgania,a w trasie jaka najlepiej jechać szybkością żeby nie katować silnika..oraz czy możliwe jest włożenie silnika 250 do mojej 150?


Po jakichś 4-6 tys. km wibracje zauważalnie się zmniejszą (silnik będzie dotarty). Poza tym można zastosować kilka patentów, aby je jeszcze bardziej zminimalizować (info znajdziesz na forum). Co nie zmienia faktu, że całkowicie się ich nie pozbędzie, taki urok mają te silniki bez wałka wyrównoważącego - trzeba się przyzwyczaić i da się :).
Awatar użytkownika
eNgine
Sympatyk
 
Posty: 925
Rejestracja: 05 kwie 2009, 12:47
Lokalizacja: Łódź
Motocykl: Honda NC700XA
Tel. kom.: 503365832
Płeć: mężczyzna
Wiek: 39

pytanie

Postautor: mirek dodano: 26 sie 2012, 13:31

Witam,dziękuje Wam bardzo za wszystkie porady..ale mam jeszcze jeden problem i to chyba poważny.. :( kurcze prawdopodobnie poszła mi uszczelka pod głowicą,leje się delikatnie olej od góry,jak jest rozgrzany to troszkę mocniej ,chciałem dziś z kolega pojeździć w trasie ale w połowie trasy nawrotka i jazda po mieście,ponieważ do 80 km/na h jest w miarę ok,a dalej to szybciej nie idzie tylko mam szarpnięcia,powiedzcie mi proszę czy to od tej uszczelki?pozdro
mirek
Forumowicz
 
Posty: 23
Rejestracja: 24 lip 2012, 19:58
Motocykl: kingway jilun 150 choper
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 150

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

cron