PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: oleńka dodano: 12 paź 2010, 13:26

Do mojego 1,4l. i nic nie oszukuje żaden wskaźnik. Jest wtedy ideolo ;).
Awatar użytkownika
oleńka
Sympatyk
 
Posty: 1848
Rejestracja: 10 maja 2010, 10:12
Lokalizacja: Wałbrzych/Ząbki/ UK
Motocykl: moto zastępcze HD :D
Płeć: kobieta
Komunikator: GG3705538

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Adam Żagań dodano: 12 paź 2010, 21:39

W mojej orginalnej chińskiej instrukcji pisze aby wlewć 1,8 l oleju. a silniki i tak wszyscy mamy takie same :chopper:
Awatar użytkownika
Adam Żagań
Forumowicz
 
Posty: 111
Rejestracja: 30 maja 2010, 13:27
Lokalizacja: Żagań
Motocykl: LONCIN LX 250
Tel. kom.: 519543789
Płeć: mężczyzna
Wiek: 54

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: slick dodano: 13 paź 2010, 11:34

skopi pisze:... zrobiłem mały myk; wlałem 0,9l oleju a nie jak wszyscy piszą 1,2-1,3 i okazalo się że wycieku nie ma . prawdopodobnie za duży poziom oleju powoduję wzrost ciśnienia i dlatego puszcza zimmering.


od nadmiaru oleju jest przecież odma komory silnika... nie działa Ci dobrze albo jest stosunkowo źle zaprojektowana - Zastanów się czy 0.9 L oleju smaruje dobrze wszystkie elementy silnika (na przykład podczas łuków i zakrętów).
slick
 

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: skopi dodano: 14 paź 2010, 18:21

slick pisze:
skopi pisze:... zrobiłem mały myk; wlałem 0,9l oleju a nie jak wszyscy piszą 1,2-1,3 i okazalo się że wycieku nie ma . prawdopodobnie za duży poziom oleju powoduję wzrost ciśnienia i dlatego puszcza zimmering.


od nadmiaru oleju jest przecież odma komory silnika... nie działa Ci dobrze albo jest stosunkowo źle zaprojektowana - Zastanów się czy 0.9 L oleju smaruje dobrze wszystkie elementy silnika (na przykład podczas łuków i zakrętów).

smaruje ok mimo podniesionego przodu - zaliczony wyjazd na zakonczenie sezonu ,, wypad do łodzi- i zero wycieku wiec coś w tym musi być- na razie tak bedę jeździł skoro nic się nie dzieje
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: slick dodano: 19 paź 2010, 08:18

skopi pisze:
slick pisze:
skopi pisze:... zrobiłem mały myk; wlałem 0,9l oleju a nie jak wszyscy piszą 1,2-1,3 i okazalo się że wycieku nie ma . prawdopodobnie za duży poziom oleju powoduję wzrost ciśnienia i dlatego puszcza zimmering.


od nadmiaru oleju jest przecież odma komory silnika... nie działa Ci dobrze albo jest stosunkowo źle zaprojektowana - Zastanów się czy 0.9 L oleju smaruje dobrze wszystkie elementy silnika (na przykład podczas łuków i zakrętów).

smaruje ok mimo podniesionego przodu - zaliczony wyjazd na zakonczenie sezonu ,, wypad do łodzi- i zero wycieku wiec coś w tym musi być- na razie tak bedę jeździł skoro nic się nie dzieje



zero wycieku świadczy jedynie o tym że nic nie wycieka, nie o jakości smarowania (jakbyś nie miał oleju wogóle to też by Ci nic nie wyciekło).
wracając jednak do smarowania - skąd wiesz że dobrze smaruje?? na razie wiesz że nic nie zatarłeś (to nie koniecznie świadczy że masz dobre smarowanie- może się okazac że jakieś elementy są słabiej smarowane - w szczególności podczas pochyłów - przez co szybciej się zużywają, a o tym się możesz przekonać dopiero po wielu tysiącach kilometrów).
Zastanów się bo to Twoja maszynka i nikogo innego po kieszeni jej awaria nie uderzy.
slick
 

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Karol dodano: 12 wrz 2012, 12:47

Mały odkopek tematu.

skopi pisze:ja mam 0,9 l oleju

Wlałem wczoraj ok. 1,1 l i na bagnecie sucho, aż strach jeździć. Teraz zastanawiam się, czy lepiej mieć wyciek oleju, czy jeździć na suchym bagnecie :mrgreen:
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Luca dodano: 13 wrz 2012, 08:49

Karol pisze:
skopi pisze:ja mam 0,9 l oleju

Wlałem wczoraj ok. 1,1 l i na bagnecie sucho, aż strach jeździć.

No bo do rzędówek 250cc wchodzi 1,6 litra oleju. :)
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: skopi dodano: 13 wrz 2012, 10:30

oj tam oj tam zaliczyłem smoka, Chańcze i jakoś nic się nie dzieje a swoją drogą u mnie ie cieklo z uszczelnacza wału tylko z czujnika luzu- dorplas wywalił czujnik( nie mogę dostać nowego) i jeżdze bez, i śladów wycieku zero :D :D
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: Karol dodano: 13 wrz 2012, 10:41

skopi, to ile teraz wlewasz oleju, cały czas 0,9 l ?

A czym zatkaliście z Dorplasem ten kanał czujnika, bo pewnie u mnie też z niego cieknie ?

Pytałem już wszędzie i jedyną szansą na znalezienie nowego czujnika jest fabryka Jawy w Czechach, a dealer Jawy na PL jest gdzieś koło Olsztyna.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

PROBLEM Z USZCZELNIACZEM NA WALE W SINIKU

Postautor: skopi dodano: 13 wrz 2012, 12:38

teraz miałem gest i przed wyjazdem do chańczy wlałem równiutki literek a od dwóch lat lałem 0,9 l. Smiem wątpic w instrukcje dealerów chińszczyzny chociażby z tego powodu że mam duze ciśnienie w komorze silnika i jezeli walnę 1,5l oleju to ciśnienie jescze się zwiekszy. gdzieś , kiedyś w necie ( a moze nawet na naszym forum) znalazłem ze powino być max.1,1 litra :D :D Sławek przykręcił jaąś zaślepke z blachy a kontrolke zakleiłem kawałeczkiem taśmy co by mnie nie wk....a non stop do tego mogę odpalać na każdym biegu i sprzęgle hehe :))
Awatar użytkownika
skopi
Forumowicz
 
Posty: 1181
Rejestracja: 25 maja 2009, 22:21
Lokalizacja: Bydgoszcz
Motocykl: Fastran FR250-3
Tel. kom.: 792108065
Płeć: mężczyzna
Wiek: 60

PoprzedniaNastępna

Wróć do Jinlun/Romet 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości