close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Jonway Cruiser 250

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Jonway Cruiser 250

Postautor: beniamin82 dodano: 19 wrz 2012, 08:05

Z tego co piszecie to takie coś:
Obrazek

Może mieć rację bytu... :-)

Przypuszczalnie wyłącza dodatkowy nadmuch przy osiągnięciu większych obrotów.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Zarząd KCM
 
Posty: 6750
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Jonway Cruiser 250

Postautor: Luca dodano: 19 wrz 2012, 08:45

mr_ooffka pisze: Sparciały mi gumy na króćcach dolotowych do gaźników. Nie chciało mi się czekać na nowe, tzn raczej czekać będę, ale akurat mi pojazd potrzebny był :-)
Więc poczyniłam modyfikację - obdarłam króćce ze sparciałej gumy i założyłam gumy takie lekko zakrzywione od jawki - wyszło mi, że takie będą pasować. Nie do końca, ale silikon uszczelkowy + dobre opaski i siedzi jak ulał (musiałam trochę gaźniki odsunąć). Efekt - zadziwiający :wielkieoczy: Ruszając na światłach poderwało mi koło do góry, a później zamknęłam licznik - 160 km/h

No to wygląda na to, że poprawiłaś konstruktorów układu zasilania :D
Obstawiam, że przez odsunięcie gaźnika poprawiłaś mieszanie się paliwa z powietrzem i dlatego motocykl zyskał na dynamice i mocy.
W te licznikowec 160km/h jestem w stanie uwierzyć bo sam miałem 150 na austriackim paliwie.
Jeśli wydech nie zaczyna Ci się przebarwiać na fioletowo, to spokojnie można tak jeździć. Silnikowi nie powinno się nic stać. Dobrze by było też po dłuższej jeździe zobaczyć, jaki kolor jest na świecy.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Jonway Cruiser 250

Postautor: Michoł dodano: 19 wrz 2012, 09:34

Mogę jeszcze dodać że nie wiem jakie macie te króćce ssące w waszych silnikach. Podam tu przykład motocykla mojego brata. Jak wyjąłem gaźniki to ich średnica to bodajże 38mm ale wewnątrz krócicy jest zwężka na 26mm. Jest to tak zrobione specjalne aby z mulić silnik, oraz są zwężki w wydechu. Były XJ 600 74KM i 58KM i właśnie mój brat ma ta wersje zdławioną.
Może w tym silniku od R250 są też zwężki na króćcach? I po zastosowaniu krócicy o większej średnicy zdjęła się pierwsza blokada.
Luca ty znasz temat, więc napisz jak to wygląda. Są zwężki czy nie?

Beniamin odnośnie tz. turbinki kowalskiego. Ten wynalazek działa ale moim zdaniem jest sens go zastosować tylko wtedy gdy mamy krótki układ dolotowy a najlepiej żeby była na każdym dolocie każdego cylindra z osobna. W silniku samochodowym gdzie kolektor ssący łączy wszystkie cylindry, raczej da to marny wynik, bo powietrze które zostanie zawarowane przez tą turbinkę rozbije się w kolektorze ssący. Natomiast gdyby trafiało do każdego cylindra tak zawirowanie powietrze które jak wiadomo ma większa prędkość, wtedy dało by się odczuć różnicę.

Ale tak jak mówię to są bajdy książkowe. Jeden założy magnesiki neodymowe na rurę ssącą silnika i na przewód paliwowy i mówi że auto dostało kopa i mało pali. A drugi powie że to H.. daje i jest to jedno wielkie pie...nie o szopenie.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Jonway Cruiser 250

Postautor: Luca dodano: 19 wrz 2012, 11:57

Michoł pisze: Luca ty znasz temat, więc napisz jak to wygląda. Są zwężki czy nie?

Dodatkowych zwężek nie ma, ale czasem warto wypolerować kanały, bo są wypływki poprodukcyjne.
Awatar użytkownika
Luca
Klubowicz
 
Posty: 5105
Rejestracja: 25 mar 2008, 09:30
Lokalizacja: KIELCE okolice
Motocykl: Jinlun250*XVS*GL1500*HD
Płeć: mężczyzna

Jonway Cruiser 250

Postautor: selmen dodano: 21 wrz 2012, 18:33

ciekawy sprzęt, choć z typowym silnikiem...może faktycznie te króćce mają większą średnicę i to plus dłuższy dolot coś dało...ja u siebie króćce polerowałem, szału nie było jakiegoś super ale żywszy był po zmianie. nie wiem jak w tym sprzęcie z filtrem powietrza ale u mnie przy stożkach bardziej do tyłu gaźnika nie da się przesunąć.
Non Omnis Moriar...
Awatar użytkownika
selmen
Klubowicz
 
Posty: 1465
Rejestracja: 19 sie 2010, 22:08
Lokalizacja: Białystok; Czerwony Bór
Motocykl: WSK;KZ550;Fj;R1100RT;Duke II
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość