mike_russ pisze:Nie wiem jaką masz głowicę , bo w wersji SK 156FMI była świeca D7EA (tudzież DPR7EA). W Twoim przypadku jest widzę- inaczej. Ale na wartości cieplnej 7 też powinien pojechać. Jeśli masz zawory na popychaczach to możesz spokojnie ustawić oba na 0,05mm zwłaszcza na lato- im bardziej się rozgrzewa silnik tym ma większe luzy bo aluminiowy cylinder wydłuża się bardziej niż stalowe popychacze. Zimą lepszy większy luz, bo zanim się rozgrzeje podpiera zawory.
Dzięki za podpowiedź.
Ja mam silnik ZT-156FMI. W instrukcji motocykla podają, że powinna być świeca D8RC ale to błąd, org. świeca jaka jest zamontowana to cpr6E (gwint jest na 10mm i dł. na 19mm i ta świeca, która polecają w instrukcji nie wchodzi-za duży gwint, tak bywa), ale spoko, najbezpieczniej chyba użyć cpr6e taka jest obecnie zamontowana fabrycznie. A co do zaworów, to dziś ustawiłem na ssącym 0,05mm, a wydech 0,07mm. Chodzi cichutko jak przed oddaniem motocykla do "autoryzowanego serwisu", gdzie ustawili po 1 obowiązkowym przeglądzie inaczej, niż powinno być. Motocykl pracował jak traktor gdy się rozgrzał "głośno i dziwnie"

Ale to już za mną i jest GITTTTTTT...
Pozdro dla wszystkich forumowiczów
