Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: jacecek dodano: 19 cze 2013, 21:34

Z tego co widzę gmole są chyba od Rometa. Czy mógłbyś wrzucić większe fotki lub zapodać linka i uwidocznić więcej szczegółów samego mocowania góry i dołu? Ja też mam takie gmole, mam nawet koncepcję jak toto zamocować, ale po co wyważać otwarte drzwi jak można skorzystać z doświadczeń kolegów z Naszego Klubu.

P.S. Moto wygląda świetnie - nabrał jeszcze bardziej rasowego wyglądu.
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 670
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 19 cze 2013, 22:34

Jacuś oczywiście porobię fotki z bliska i wstawie :D
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 21 cze 2013, 13:15

Zgodnie z obietnicą przesyłam linka do fotek z montażu gmola

https://plus.google.com/photos/10374124 ... 6smM_dTLLw
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: jarb dodano: 21 cze 2013, 13:41

Michał_66 pisze:Zgodnie z obietnicą przesyłam linka do fotek z montażu gmola

https://plus.google.com/photos/10374124 ... 6smM_dTLLw

Ja jak kupowałem gmole do mojego Jinluna poprzez serwis Rometa to miałem w zestawie wszystko, łącznie z tymi blaszkami, które jak rozumie ze zdjęć dorabiałeś ;)
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 21 cze 2013, 16:01

jarb pisze:
Michał_66 pisze:Zgodnie z obietnicą przesyłam linka do fotek z montażu gmola

https://plus.google.com/photos/10374124 ... 6smM_dTLLw

Ja jak kupowałem gmole do mojego Jinluna poprzez serwis Rometa to miałem w zestawie wszystko, łącznie z tymi blaszkami, które jak rozumie ze zdjęć dorabiałeś ;)

Dorabiałem bo kupowałem na alledrogo i zestaw był typowo do Romana i miał te blaszki też ale, Roman jest jednoramówką jak Jinlunek a Roadstar to dwóramówka jak stara WSK :)
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: jarb dodano: 21 cze 2013, 22:19

Michał_66 pisze:Dorabiałem bo kupowałem na alledrogo i zestaw był typowo do Romana i miał te blaszki też ale, Roman jest jednoramówką jak Jinlunek a Roadstar to dwóramówka jak stara WSK :)

A to tak się maja spawy :oops: ;)
Najważniejsze, że sobie poradziłeś :buttrock:
Jarek
Obyś tyle razy do domu wrócił, ile razy z niego wyjedziesz,,,
Awatar użytkownika
jarb
Sympatyk
 
Posty: 1394
Rejestracja: 04 lis 2008, 23:11
Lokalizacja: Wejherowo
Motocykl: Aktualnie rower
Tel. kom.: 883764001
Płeć: mężczyzna
Wiek: 55

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: jacecek dodano: 22 cze 2013, 22:49

Michał_66 pisze:Zgodnie z obietnicą przesyłam linka do fotek z montażu gmola

Dzięki za fotki - pokazują wszystko co trzeba.
Mam jednak jeszcze kilka pytań :
1. Jaką grubość ma płaskownik na dolne mocowanie i czy zmieniałeś szpilki od mocowania podnózków na dłuższe, czy zostawiłeś oryginalne?
2. Czy górne mocowanie (ta blacha w kształcie litery L dospawana do rury) pasowała do ramy, czy musiałeś ją jakoś rozginać/doginać aby zapewnić odpowiedni kąt gmola w stosunku do ramy ? Rozumiem, że do mocowania zastosowałeś śruby M6, bo większe chyba nie wejdą w otwory w konstrukcji ramy, a na rozwiercenie też chyba nie ma miejsca ?
3. Czy najniższa część gmola nie koliduje z przednim błotnikiem przy ostrym nurkowaniu motocykla ?
4. Czy dolne wsporniki wyginałeś "na czuja" czy według jakichś wymiarów (ewentualnie zapodaj rysunek z wymiarami) ?
5. Czy gmole nie przeszkadzają przy hamowaniu tylnym hamulcem - są chyba dość blisko pedała ?

Z tego co można zobaczyć na zdjęciach prawy dolny wspornik jest chyba trochę inaczej "uformowany" na motocylku niż w czasie schnięcia po malowaniu. Domyślam się, że zmiana kształtu wynikła w trakcie montażu - czy nie zmieniło to "geometrii" i symetrii zamocowania gmola ?

I to chyba wszystkie (na chwilę obecną) pytania. Tak dla uściślenia - najbardziej interesuje mnie odpowiedź na pyt. nr 2 i nr 3.
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 670
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 23 cze 2013, 12:37

Jacuś płaskownik 30x3 mm doginałem na czuja spowodowane to było brakiem suwmiarki której za chiny nie mogłem znaleść potem okazało się że sobie leży w sakwie :D jeżeli chodzi o górne mocowanie to pasuje oryginalnie to co jest przyspawane przy gmolu, faktycznie musiałem lekko poprawić prawą stronę bo przeszkadzał wydech nic nie koliduje z błotnikiem przy hamowaniu podniosłem też troszkę pedał od tylnego hebla bo faktycznie jest dość blisko gmola ale już się obyłem parę pierwszych hamowań to zaczepiałem o gmola teraz już jest ok aha i szpilki do mocowania podnóżków są oryginalne wywaliłem tylko podkładki
Michał_66
 

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: jacecek dodano: 23 cze 2013, 18:17

Dzięki, teraz już wszystko wiem - pozostaje brać się za robotę. Co prawda u mnie to górne mocowanie trzeba będzie trochę rozgiąć bo gmol jest ściągany na rurę wydechową. Poza tym zastanawiam się czy nie wyciąć tych dolnych uszu i zastosować jakieś mocowanie na U-śrubę (jednak będzie problem z naruszoną powłoką chromową) ale pozwoliło by to przysunąć gmola do wydechu oraz trochę wyżej go zamocować i zapewnić więcej miejsca przy pedale hamulca.
pozdrawiam - jacecek
Awatar użytkownika
jacecek
Klubowicz
 
Posty: 670
Rejestracja: 16 paź 2011, 00:27
Lokalizacja: Mińsk Maz.
Motocykl: Honda CTX 700 D
Tel. kom.: 668842471
Płeć: mężczyzna
Wiek: 67

Re: Zipp Roadstar model 2011 podsumowania

Postautor: Michał_66 dodano: 24 cze 2013, 09:15

jacecek pisze:Dzięki, teraz już wszystko wiem - pozostaje brać się za robotę. Co prawda u mnie to górne mocowanie trzeba będzie trochę rozgiąć bo gmol jest ściągany na rurę wydechową. Poza tym zastanawiam się czy nie wyciąć tych dolnych uszu i zastosować jakieś mocowanie na U-śrubę (jednak będzie problem z naruszoną powłoką chromową) ale pozwoliło by to przysunąć gmola do wydechu oraz trochę wyżej go zamocować i zapewnić więcej miejsca przy pedale hamulca.

widzisz zapomniałem napisać że to górne mocowanie oryginalnie jest w literę L pod kątem 90 stopni a trzeba rozgiąć trochę aby kąt był rozwarty tak ok 100 stopni
Michał_66
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Lifan LF-250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron