Michał_66 pisze:Zgodnie z obietnicą przesyłam linka do fotek z montażu gmola
Dzięki za fotki - pokazują wszystko co trzeba.
Mam jednak jeszcze kilka pytań :
1. Jaką grubość ma płaskownik na dolne mocowanie i czy zmieniałeś szpilki od mocowania podnózków na dłuższe, czy zostawiłeś oryginalne?
2. Czy górne mocowanie (ta blacha w kształcie litery L dospawana do rury) pasowała do ramy, czy musiałeś ją jakoś rozginać/doginać aby zapewnić odpowiedni kąt gmola w stosunku do ramy ? Rozumiem, że do mocowania zastosowałeś śruby M6, bo większe chyba nie wejdą w otwory w konstrukcji ramy, a na rozwiercenie też chyba nie ma miejsca ?
3. Czy najniższa część gmola nie koliduje z przednim błotnikiem przy ostrym nurkowaniu motocykla ?
4. Czy dolne wsporniki wyginałeś "na czuja" czy według jakichś wymiarów (ewentualnie zapodaj rysunek z wymiarami) ?
5. Czy gmole nie przeszkadzają przy hamowaniu tylnym hamulcem - są chyba dość blisko pedała ?
Z tego co można zobaczyć na zdjęciach prawy dolny wspornik jest chyba trochę inaczej "uformowany" na motocylku niż w czasie schnięcia po malowaniu. Domyślam się, że zmiana kształtu wynikła w trakcie montażu - czy nie zmieniło to "geometrii" i symetrii zamocowania gmola ?
I to chyba wszystkie (na chwilę obecną) pytania. Tak dla uściślenia - najbardziej interesuje mnie odpowiedź na pyt. nr 2 i nr 3.