Postojówki W5W LED

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Postojówki W5W LED

Postautor: Karol dodano: 02 wrz 2013, 07:33

Po wymianie obu żaróweczek wygląda to tak
Obrazek

i trzeba przyznać, że ilość emitowanego światła jest nieporównywalnie większa, niż dają bańki. Zastanawiam się jeszcze nad wymianą pozycji w dużej lampie (żeby wszystko było pod kolor), ale to jest już trochę ryzykowne, bo mając pecha można stracić dowód rejestracyjny, a to już zaboli po kieszeni.
Obrazek Obrazek
Awatar użytkownika
Karol
Forumowicz
 
Posty: 1076
Rejestracja: 02 lip 2010, 17:27
Lokalizacja: Toruń
Motocykl: Chituma CTM250-3 Fastran
Tel. kom.: 602356890
Płeć: mężczyzna
Komunikator: GG 10691947
Wiek: 41

Re: Postojówki W5W LED

Postautor: dziadek zbyszek dodano: 02 wrz 2013, 11:12

Karol pisze:
jacek.rc pisze:na razie używam ich jak świateł do jazdy dziennej(nie wiem czy zgodnie z przepisami :D )

No właśnie ja też, tylko mówią, że tych moich 5W banieczek nie widać było w ogóle, no to wsadziłem ledy i widać znacznie lepiej, ale tak nie razi jak na zdjęciu, aparat po prostu nie lubi świecenia w obiektyw.

Co do legalności, to nie jest to legalne. W ogóle używanie lightbarów i świateł do jazdy dziennej w motocyklu nie jest w Polsce legalne, ale kto by się tym przejmował ;)

kosimazaki pisze:normalnie zastanawiam się czy w swoim czegoś nie pozamieniać

Jak coś służę pomocą, bo trochę już tego zamówiłem.
Czekam jeszcze na żarówkę stopu i kierunkowskazów, tylko od niektórych sprzedawców nie dochodzi mi towar i muszę zgłaszać się o zwrot kasy.

Widoczność motocyklisty to Jego życie, z tymi ledami od razu lepiej. W Polsce światła do jazdy dziennej powinny mieć rozstaw 1,3 metra. Raczej niemożliwe. R-150 ma fabryczne lightbary żarówki po 10 Wat, ma homologację, podłączone są tak że świecą razem ze światłami mijania. Ja zamieniłem te żarówki na 12-ledowe i zastosowałem wyłącznik że można je zgasić i pozostaje tylko mijania, gdyby pan Policjant był upierdliwy. Przy kierunkowskazach ledy mogą nie obciążać wystarczająco przerywacza i tym samym mogą nie działać. Pozycyjne tył + stop, owszem. Powodzenia.
Im bardziej jesteś przekonany że masz niezawodne terenowe auto, tym dalej pójdziesz po traktor
Awatar użytkownika
dziadek zbyszek
Klubowicz
 
Posty: 2280
Rejestracja: 16 sty 2013, 17:01
Lokalizacja: Poznań powiat wieś
Motocykl: Soft 2 Szpetny
Tel. kom.: 698282838
Płeć: mężczyzna
Wiek: 71

Poprzednia

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości

cron