krysz pisze:beniamin82 pisze: ... Kryszu, przypomnij mi proszę jakie mają byc luzy zaworowe.
A tak btw. jest jakieś dedykowane narzędzie do regulacji? Ta regulacja na tylnym cilindrze jest tragiczna, dostęp mocno utrudniony.
Luzy zaworowe:
- ssące 0,08 - 0,12
- wydech. 0,10 - 0,14
Ja do regulacji używałem klucza 8 (oczkowy-gięty) i małych kombinerek do przytrzymania śruby. Dostęp faktycznie fatalny, ostatnio regulowałem gdy silnik miałem wyjęty, więc bez problemów...
https://picasaweb.google.com/lh/photo/k ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/p ... directlink
Natomiast co chodzi o oring pokrywki filtra to nigdy nie wymieniałem (Cruiser to mój drugi moto z tym silnikiem) i nigdy nie ciekło... może po prostu mam szczęście
Ważne, żeby śruby dokręcać z wyczuciem, nie "przeciągać".
A, i pamiętaj żeby przed regulacją zaworów wykręcić świece. Przez otwory sprawdzisz tępym prętem czy tłok jest w GMP...
faber pisze:krysz pisze:beniamin82 pisze: ... Kryszu, przypomnij mi proszę jakie mają byc luzy zaworowe.
A tak btw. jest jakieś dedykowane narzędzie do regulacji? Ta regulacja na tylnym cilindrze jest tragiczna, dostęp mocno utrudniony.
Luzy zaworowe:
- ssące 0,08 - 0,12
- wydech. 0,10 - 0,14
Ja do regulacji używałem klucza 8 (oczkowy-gięty) i małych kombinerek do przytrzymania śruby. Dostęp faktycznie fatalny, ostatnio regulowałem gdy silnik miałem wyjęty, więc bez problemów...
https://picasaweb.google.com/lh/photo/k ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/p ... directlink
Natomiast co chodzi o oring pokrywki filtra to nigdy nie wymieniałem (Cruiser to mój drugi moto z tym silnikiem) i nigdy nie ciekło... może po prostu mam szczęście
Ważne, żeby śruby dokręcać z wyczuciem, nie "przeciągać".
A, i pamiętaj żeby przed regulacją zaworów wykręcić świece. Przez otwory sprawdzisz tępym prętem czy tłok jest w GMP...
Panowie czy czy mój silnik ma mieć identyczne luzy?
selmen pisze: Poza tym hałas na przedzie podczas jazdy w Cruiserze nie pochodzi z zużytych łożysk w przednim kole- tylko chyba z napędu prędkościomierza i samego prędkościomierza. Może z okolić tulejki dystansowej po lewej stronie. Wymieniłem oba łożyska w kole (6302ZZ obustronnie zamknięte słowackie ZKL- 18 zeta za 2 szt- jako ciekawostkę powiem, że do kół w WSK idą takie same) i hałasi dalej, dziś ryję prędkościomierz i zobaczę co tam wyjdzie.
beniamin82 pisze:Eselmen pisze: Poza tym hałas na przedzie podczas jazdy w Cruiserze nie pochodzi z zużytych łożysk w przednim kole- tylko chyba z napędu prędkościomierza i samego prędkościomierza. Może z okolić tulejki dystansowej po lewej stronie. Wymieniłem oba łożyska w kole (6302ZZ obustronnie zamknięte słowackie ZKL- 18 zeta za 2 szt- jako ciekawostkę powiem, że do kół w WSK idą takie same) i hałasi dalej, dziś ryję prędkościomierz i zobaczę co tam wyjdzie.
Selmen zrobiłeś coś z tym hałasem?
Ja po twoim poście że to licznik się trochę uspokoiłem.
Ale może już namierzyłeś problem?
A co do łożysk, jakie miałeś zużycie i przy jakim przebiegu że musiałeś wymieniać.
Na słuch nie bardzo mam jak sprawdzić przez hałasujący prędkościomierz, ale felgi mi się nie grzeją.
Nie wiem czy jest konieczność wymiany przed Tallinem.
Mam teraz 21000km przebiegu.
beniamin82 pisze:cruenzo pisze:przy wymianie oleju polecam od razu wymienić oring dekla coby moto nie znaczyło terenu
Gdzie taki oring zamówić?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość