Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: beniamin82 dodano: 17 lut 2014, 20:32

Co ile więc zaglądać do zaworow ja od ostatniej regulacji zrobiłem jakieś 12tyś.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: krysz dodano: 17 lut 2014, 22:52

Ja już ponad 16 tys., ale (tak na słuch) jeszcze nie widzę potrzeby regulacji :)
DaJan też ma coś koło 20 tys. i jeszcze (chyba) nie regulował. Cruiser panie :))
"Nieważne jaki masz motocykl, ważne gdzie nim byłeś"
http://chomikuj.pl/krysz2/Podr*c3*b3*c5 ... uiser*27em
Awatar użytkownika
krysz
Klubowicz
 
Posty: 1568
Rejestracja: 21 cze 2011, 21:52
Lokalizacja: Łosice
Motocykl: Keeway Cruiser
Tel. kom.: 602433923
Płeć: mężczyzna

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: beniamin82 dodano: 17 lut 2014, 23:05

Hmm to może posłuchacie mojego na rozpoczęciu. Choć i tak nam zamiar bak ściągać. Pomyślę w sobotę czy mi się będzie chciało
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: DaJan dodano: 17 lut 2014, 23:08

Szacun....w rzeczy samej nie regulowałem....nie słysze ich wiec nie grzebię...a moto śmiga spoko.... :motor:
Największym przeciwnikiem marzeń jest portfel.
Awatar użytkownika
DaJan
Klubowicz
 
Posty: 1509
Rejestracja: 30 sie 2009, 10:58
Lokalizacja: Krosno
Motocykl: Keeway Cruiser 250V-Romet R150
Tel. kom.: 511429521
Płeć: mężczyzna
Komunikator: 5789859
Wiek: 69

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: Michał_66 dodano: 18 lut 2014, 07:39

Panowie stan luzu zaworowego sprawdza się tak co 10 tysiaków ale jeżeli nie ma potrzeby regulacji bo luzy są zgodne z tym co podaje serwisówka to się ich nie reguluje bo po co :D :D ja w swoim Roadstarku na 30 tysiaków regulowałem tylko raz :D :D
Michał_66
 

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: faber dodano: 18 lut 2014, 08:47

krysz pisze:
beniamin82 pisze: ... Kryszu, przypomnij mi proszę jakie mają byc luzy zaworowe.
A tak btw. jest jakieś dedykowane narzędzie do regulacji? Ta regulacja na tylnym cilindrze jest tragiczna, dostęp mocno utrudniony.

Luzy zaworowe:
- ssące 0,08 - 0,12
- wydech. 0,10 - 0,14
Ja do regulacji używałem klucza 8 (oczkowy-gięty) i małych kombinerek do przytrzymania śruby. Dostęp faktycznie fatalny, ostatnio regulowałem gdy silnik miałem wyjęty, więc bez problemów...
https://picasaweb.google.com/lh/photo/k ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/p ... directlink
Natomiast co chodzi o oring pokrywki filtra to nigdy nie wymieniałem (Cruiser to mój drugi moto z tym silnikiem) i nigdy nie ciekło... może po prostu mam szczęście :))
Ważne, żeby śruby dokręcać z wyczuciem, nie "przeciągać".
A, i pamiętaj żeby przed regulacją zaworów wykręcić świece. Przez otwory sprawdzisz tępym prętem czy tłok jest w GMP...


Panowie czy czy mój silnik ma mieć identyczne luzy?
Awatar użytkownika
faber
Forumowicz
 
Posty: 202
Rejestracja: 24 cze 2010, 13:59
Lokalizacja: powiat niżański, woj. podkarpackie
Motocykl: Romet R250V
Płeć: mężczyzna
Wiek: 56

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: Michał_66 dodano: 18 lut 2014, 08:53

faber pisze:
krysz pisze:
beniamin82 pisze: ... Kryszu, przypomnij mi proszę jakie mają byc luzy zaworowe.
A tak btw. jest jakieś dedykowane narzędzie do regulacji? Ta regulacja na tylnym cilindrze jest tragiczna, dostęp mocno utrudniony.

Luzy zaworowe:
- ssące 0,08 - 0,12
- wydech. 0,10 - 0,14
Ja do regulacji używałem klucza 8 (oczkowy-gięty) i małych kombinerek do przytrzymania śruby. Dostęp faktycznie fatalny, ostatnio regulowałem gdy silnik miałem wyjęty, więc bez problemów...
https://picasaweb.google.com/lh/photo/k ... directlink
https://picasaweb.google.com/lh/photo/p ... directlink
Natomiast co chodzi o oring pokrywki filtra to nigdy nie wymieniałem (Cruiser to mój drugi moto z tym silnikiem) i nigdy nie ciekło... może po prostu mam szczęście :))
Ważne, żeby śruby dokręcać z wyczuciem, nie "przeciągać".
A, i pamiętaj żeby przed regulacją zaworów wykręcić świece. Przez otwory sprawdzisz tępym prętem czy tłok jest w GMP...


Panowie czy czy mój silnik ma mieć identyczne luzy?

oczywiście jak V-ka to V-ka to ten sam silnik :D
Michał_66
 

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: beniamin82 dodano: 26 lut 2014, 10:40

E
selmen pisze: Poza tym hałas na przedzie podczas jazdy w Cruiserze nie pochodzi z zużytych łożysk w przednim kole- tylko chyba z napędu prędkościomierza i samego prędkościomierza. Może z okolić tulejki dystansowej po lewej stronie. Wymieniłem oba łożyska w kole (6302ZZ obustronnie zamknięte słowackie ZKL- 18 zeta za 2 szt- jako ciekawostkę powiem, że do kół w WSK idą takie same) i hałasi dalej, dziś ryję prędkościomierz i zobaczę co tam wyjdzie.


Selmen zrobiłeś coś z tym hałasem?
Ja po twoim poście że to licznik się trochę uspokoiłem.
Ale może już namierzyłeś problem?

A co do łożysk, jakie miałeś zużycie i przy jakim przebiegu że musiałeś wymieniać.
Na słuch nie bardzo mam jak sprawdzić przez hałasujący prędkościomierz, ale felgi mi się nie grzeją.

Nie wiem czy jest konieczność wymiany przed Tallinem.
Mam teraz 21000km przebiegu.
Obrazek
Awatar użytkownika
beniamin82
Klubowicz
 
Posty: 6736
Rejestracja: 21 cze 2009, 16:04
Lokalizacja: Zielina k.Krapkowic
Motocykl: Z125->Cruiser 250->BN251
Tel. kom.: 506177711
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: Michał_66 dodano: 26 lut 2014, 12:19

beniamin82 pisze:E
selmen pisze: Poza tym hałas na przedzie podczas jazdy w Cruiserze nie pochodzi z zużytych łożysk w przednim kole- tylko chyba z napędu prędkościomierza i samego prędkościomierza. Może z okolić tulejki dystansowej po lewej stronie. Wymieniłem oba łożyska w kole (6302ZZ obustronnie zamknięte słowackie ZKL- 18 zeta za 2 szt- jako ciekawostkę powiem, że do kół w WSK idą takie same) i hałasi dalej, dziś ryję prędkościomierz i zobaczę co tam wyjdzie.


Selmen zrobiłeś coś z tym hałasem?
Ja po twoim poście że to licznik się trochę uspokoiłem.
Ale może już namierzyłeś problem?

A co do łożysk, jakie miałeś zużycie i przy jakim przebiegu że musiałeś wymieniać.
Na słuch nie bardzo mam jak sprawdzić przez hałasujący prędkościomierz, ale felgi mi się nie grzeją.

Nie wiem czy jest konieczność wymiany przed Tallinem.
Mam teraz 21000km przebiegu.

Radzę Ci jednak Beniu wymienić łożyska przed Tallinem jak masz już taki przebieg mi padły po 24 tyś i to nagle bez żadnych objawów po prostu się rozsypało i już
Michał_66
 

Re: Wiosenne serwisowanie Cruisera...

Postautor: Michał_66 dodano: 26 lut 2014, 16:03

beniamin82 pisze:
cruenzo pisze:przy wymianie oleju polecam od razu wymienić oring dekla coby moto nie znaczyło terenu :-)


Gdzie taki oring zamówić?

odnośnie filtra jest jedna firma na alledrogo która też oferuje z oringiem

http://allegro.pl/listing/listing.php?s ... rch_scope=
Michał_66
 

PoprzedniaNastępna

Wróć do Cruiser 250

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość