
A wiec tak , zakupiony został pod koniec listopada..Siedząc na praktykach na przerwie znalazłem na tablicy zadzwoniłem i się dogadałem . Dwa dni później pojechałem po niego.. Przez telefon mówione było tylko ,że do założenia jest tylny hamulec jednak po zajechaniu na miejsce nie było tak pięknie.
Pierwsze co to silnik był rozgrzany co mnie strasznie wkurzyło , plastiki połamane i połapane na jakieś sznureczki , brak aku , pocięte kable , przerywał..
Przejechałem się stanąłem w lesie podliczyłem koszty i wyszło ,że bardziej opłaca mi się zrobić remont , bo wyjdzie w podobnej cenie co coś w lepszym stanie jednak będę miał pewność jak to jest zrobione i nic mnie w terenie nie zaskoczy..
Rocznik 2008
silnik 250cm3 (popychacze)
chłodzony powietrzem
5 biegów.
Zawieszenie up-side down w pełni regulowane !
Tył też w pełni regulowany

W połowie stycznia zmartwiły mnie ubytki oleju i to ,że kopci ;/ no ale głowa od góry robimy remoncik..
Co zrobiłem?
Wymiana cylindra tłoka uszczelek na oryginalne a nie zamienniki

Instalacja została przerobiona , ogranicza się tylko do stacyjki , modułu i regulatora. Zabezpieczona przed wodą

Układ wydechowy przerobiony na przelotowy ( wielu może się to nie spodobać ale ten motor nie brzmi na seryjnym wydechu tylko buczy...)
Głowica po portingu.. * kanał wydechowy i dolotowy został obrobiony *
Gaźnik pz30 (30mm a nie 28

Uszczelniony air-box
Nowa świeca NGK racing
Zębatka zdawcza 17z * na styk * seryjna 15z. brakowało prędkości na pierwszych 2 biegach to troszkę poprawiłem
Kierownica RENTHAL od Yamahy
Gąbka Fat bar - podoba mi się z taką gąbką

Klamka sprzęgła KLX 650 - działa na 1-2 palce a oryginał za krótka

W filtrze oleju znalazłem tłok po poprzednim właścicielu




DO KUPIENIA./ Zrobienia
Chłodnica oleju -- (ZROBIĘ JAK BEDZIE WIĘCEJ CZASU I $)
Sportowy zapłon -rotor 200g a ( obecnie 1200g magneto ) Adaptacja....
Kupić łańcuch
Oponę tył
Obić siedzenie
Nowe łożyska przedniego koła.
JEŹDZIĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ogólnie mogę powiedzieć ,że to zwinna lekka i mocna maszynka .
W 2013 przejeździłem sporo na klx 650 i gdybym miał 10 koni więcej nie zamienił bym mojego na kawasaki

Zawieszenie bardzo dobre..
Silnik nie zawodny

W przyszły weekend 1 marca planuje już normalnie jeździć jutro kupię łańcuch łożyska skaje na siedzenie - opona zapłon i chłodnica poczekają na lepszy czas

NAJLEPSZA PRZYGODA ?
Przy ok 70km/h zgubiłem śrubę ośki i koło stanęło bokiem , obyło się bez gleby jednak trochę się przeraziłem , bo myślałem ,że pękł wahacz

CZAS NA ZDJĘCIA !!!!!!!!
MOGĄ SIĘ DŁUGO ŁADOWAĆ..
Fotki z grudnia 2013..









Został przemalowany ( KOLOR może wam się nie spodobać jednak chciałem coś innego niż wszyscy

LUTY 2014























