close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Romet division 249

Re: Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 12 mar 2014, 21:06

Pasuje od innych 125 rometa. Ta nie będzie pasować
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

Re: Romet division 249

Postautor: michal_krk dodano: 13 mar 2014, 00:30

Awatar użytkownika
michal_krk
Forumowicz
 
Posty: 134
Rejestracja: 10 maja 2011, 23:08
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Romet Division 249
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Romet division 249

Postautor: Łukasz dodano: 13 mar 2014, 11:18

panowie a zakładał ktoś 16? Bo 17 z plecakiem to może być ciężko
Awatar użytkownika
Łukasz
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 11 sty 2014, 06:13
Lokalizacja: Alwernia/KCH
Motocykl: Buell Blast
Płeć: mężczyzna

Re: Romet division 249

Postautor: mariusz_ino dodano: 13 mar 2014, 12:03

Ja na 16 zrobiłem ponad 4tys. km ;) Najpierw kupiłem 17. Do miasta nawet fajna ale dopóki nie musiałem używać 5biegu. Po przejechaniu 250km zmieniłem na 16. Ja swoje ważę a zdarzało mi się zabierać mojego plecaczka na otwarcia czy zamknięcia sezonów motocyklowych. Uważam, że w takim wypadku to właśnie tylko zębatka 16z. Spokojnie przelotowa też oscyluje w granicy 90 do 100km i można używać piątki do przyspieszania . Ja kupiłem firmy JT wraz z łańcuchem RK.
Obrazek
Awatar użytkownika
mariusz_ino
Forumowicz
 
Posty: 149
Rejestracja: 26 paź 2012, 11:04
Lokalizacja: Kujawy
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: Romet division 249

Postautor: michal_krk dodano: 13 mar 2014, 12:58

Na 16 nie jeździłem, natomias na 17 przejechałem jak dotąd 5tyś km i nie uważam, żeby motorek stracił na mocy, (waże 86kg). Powiem więcej jak dla mnie to nadal przełożenia są zbyt krótkie. W trasie spokojnie pyrkam sobie 90km/h przy 5.5tys obrotów.

Mariusz z innej beczki mógłbyś napisać jaki konkretnie łańcuch założyłeś? ile ma ogniw i jaki rozmiar..
Awatar użytkownika
michal_krk
Forumowicz
 
Posty: 134
Rejestracja: 10 maja 2011, 23:08
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: Romet Division 249
Płeć: mężczyzna
Wiek: 37

Re: Romet division 249

Postautor: Łukasz dodano: 13 mar 2014, 16:32

mariusz_ino pisze:Ja na 16 zrobiłem ponad 4tys. km ;) Najpierw kupiłem 17. Do miasta nawet fajna ale dopóki nie musiałem używać 5biegu. Po przejechaniu 250km zmieniłem na 16. Ja swoje ważę a zdarzało mi się zabierać mojego plecaczka na otwarcia czy zamknięcia sezonów motocyklowych. Uważam, że w takim wypadku to właśnie tylko zębatka 16z. Spokojnie przelotowa też oscyluje w granicy 90 do 100km i można używać piątki do przyspieszania . Ja kupiłem firmy JT wraz z łańcuchem RK.

masz namiar na tą zebatke?
Awatar użytkownika
Łukasz
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 11 sty 2014, 06:13
Lokalizacja: Alwernia/KCH
Motocykl: Buell Blast
Płeć: mężczyzna

Re: Romet division 249

Postautor: mariusz_ino dodano: 13 mar 2014, 18:41

Kupiłem w larsonnie przez internet. Zębatka przednia JT F259-16, 16Z, rozmiar 428 (dane przepisane z faktury).
Łańcuch napędowy RK 428 H/ bezoringowy wzmocniony (ja brałem dłuższy ale potem i tak musiałem rozkuć nadmiar i dodatkowe koszta miałem ). Wystarczy fabryczna ilość ogniw na te zębatki (o ile dobrze pamiętam to 128 ale proponuje się upewnić). Jeżeli byłby do wyboru łańcuch oringowy to brałbym taki ;)
Obrazek
Awatar użytkownika
mariusz_ino
Forumowicz
 
Posty: 149
Rejestracja: 26 paź 2012, 11:04
Lokalizacja: Kujawy
Motocykl: Honda CBF 600S
Płeć: mężczyzna
Wiek: 47

Re: Romet division 249

Postautor: Marko dodano: 13 mar 2014, 21:36

Dzięki za podpowiedź.Kupię najwyżej 16 i 17 i sam ocenię na której jest lepiej ale jeszcze parę kilometrów muszę zrobić na orginalnej bo motorek dopiero ma nie całą 100 przejechane.Jak pogoda dopisze to kilometrów będzie dość szybko przybywać.
Awatar użytkownika
Marko
Forumowicz
 
Posty: 17
Rejestracja: 06 mar 2014, 21:05
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: ROMET DIVISION 249
Płeć: mężczyzna
Wiek: 51

Re: Romet division 249

Postautor: Łukasz dodano: 14 mar 2014, 11:48

mariusz_ino pisze:Kupiłem w larsonnie przez internet. Zębatka przednia JT F259-16, 16Z, rozmiar 428 (dane przepisane z faktury).
Łańcuch napędowy RK 428 H/ bezoringowy wzmocniony (ja brałem dłuższy ale potem i tak musiałem rozkuć nadmiar i dodatkowe koszta miałem ). Wystarczy fabryczna ilość ogniw na te zębatki (o ile dobrze pamiętam to 128 ale proponuje się upewnić). Jeżeli byłby do wyboru łańcuch oringowy to brałbym taki ;)

16 zamówiona ;) ,wczoraj szczelił 1000 km wiec dotarcie mamy za sobą,panowie a jaka dysza jest w gaźniku i gdzie można większą dostać :D ,modził ktos z gaźnikiem w divizji? bo zastanawiam się nad wycięciem kata.
Awatar użytkownika
Łukasz
Forumowicz
 
Posty: 39
Rejestracja: 11 sty 2014, 06:13
Lokalizacja: Alwernia/KCH
Motocykl: Buell Blast
Płeć: mężczyzna

Re: Romet division 249

Postautor: kalin20 dodano: 14 mar 2014, 14:01

Z gaźniekiem nie wykombinujesz nic ciekawego
Najlepiej zmienić na VM 26 i po sprawie.
Dysza jest 105 ale nie ma sensu większej wkładać ;)
Zapraszam na Fanpage ;)

[url]https://www.facebook.com/RometDivision[/url]
Awatar użytkownika
kalin20
Forumowicz
 
Posty: 281
Rejestracja: 09 lip 2012, 21:12
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl: Romet Division
Płeć: mężczyzna
Wiek: 34

PoprzedniaNastępna

Wróć do inne motocykle...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości