kalin20 pisze:Z gaźniekiem nie wykombinujesz nic ciekawego
Najlepiej zmienić na VM 26 i po sprawie.
Dysza jest 105 ale nie ma sensu większej wkładać
aha, a jeszcze jeno jakie mają być luzy na zaworach
kalin20 pisze:Z gaźniekiem nie wykombinujesz nic ciekawego
Najlepiej zmienić na VM 26 i po sprawie.
Dysza jest 105 ale nie ma sensu większej wkładać
Marko pisze:...wydaje mi się że cyfry na wyświetlaczu kilometrów zegarka do połowy świecą normalnie a od połowy jak by przygasły miał już ktoś taką przypadłość .
Piotrek91 pisze:... i duzym minusem jest bardzo slaba widocznosc w lusterkach.. tragedia...
kalin20 pisze:Pływak wystarczy wyjąć i podgiąć i będzie pokazywał idealnie
Skrzypi nie sprężyna tylko tuleje gumowe przy wahaczu. Albo się przyzwyczaj albo kombinuj, mnie jak dotąd tego skrzypienia nie udało się usunąć
Piotrek91 pisze:wczoraj zatankowalem do pelna i jak bujam motorem to slysze jak cos szura po baku. jakby plywak ocieral gdzies w srodku o bak.
mial tak ktos? jakies porady?
Dodatkowo zaczela mi skrzypiec sprezyna tylnego zawieszenia..
poza tym mam do wymiany lozysko w kierownicy, ale z tym to juz poczekam do 1 serwisu niech mi wymienia, sam nie bede grzebac..
wczoraj walnalem 200km i duzym minusem jest bardzo slaba widocznosc w lusterkach.. tragedia.
minusem tez jest raczka od sprzegla, jest umiejscowiona bardzo daleko i jak czesto po miescie zmienialem biegi to reka az bolala..
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości