dopiero dzisiaj przeczytałem powyższe posty i przecieram oczy ze zdumienia
Przekładniowym to łańcuch smarować a silnikowy do silnika

Sama wymiana oleju w silniku to też prosta sprawa. Odkręcamy po lewej zaślepkę filtra oleju i spuszczamy olej. Może dostęp nie jest super rewelacyjny, ale bez przesady, na luzie można to odkręcić. W środku poza metalowym sitkiem (czyt. filtrem oleju) jest jeszcze sprężyna. Gorzej zakłada się to z powrotem, bo sprężyna sprężynuje, jak to sprężyna

. Można kogoś poprosić aby przechylił motocykl na prawą stronę i wtedy jest łatwiejszy dostęp. Nowy olej wlewamy z prawej strony, tam gdzie jest bagnet do mierzenia poziomu oleju. Tu trochę dziwna sprawa

Jak mam oczko zalane do połowy, to na bagnecie mam max.
waludi pisze:a pod silnikiem z prawej do spuszczania oleju , ten co się spuszcza legalnie olej silnikowy.
ja olej, tak jak pisałem wyżej, spuszczam z lewej strony