fsomr88 pisze:Witam, po rozebraniu nie jest ciekawie. Średnica sworzni jest mniejsza niż średnica w tulei metalowo gumowej. Dodatkowo średnica wewnętrzna otworu na piastę w zębatce jest większa niż piasta w kole a podkładka pod pierścieniem segera jest zbyt cienka dzięki czemu cały napęd lata na boki. To wszystko jeszcze mało, luz na wieloklinie zębatki napędowej łańcucha jest tak duży, że również wszystko lata na prawo i lewo.
Jedyny "sposób" na to to dotoczenie nowych tulei z poliuretanu, nowej podkładki pod pierścień segera i kupno ciaśniejszej zębatki napędowej.
NIE KUPISZ CIAŚNIEJSZEJ ZĘBATKI ZDAWCZEJ.
Jedyny sposób na likwidację luzów na zębatce zdawczej to kupić nową o wymiarach wieloklinu wałka, natomiast starą daj do stoczenia ( stoczenia zębów) i załóż wraz z nową zębatką na wałku zdawczym (obie skręcisz razem wraz zabezbieczeniem) Uzyskasz w ten sposób większą powierzchnię pracy tej zębatki na wałku oraz zlikwidujesz luzy zębatki zdawczej.