Co do oleju, to tak jak z dotarciem różne są szkoły - ja np. miałem lany przez cały czas i do tej pory leję półsyntetyk Motul 15W50 i moim zdaniem sprawuje się świetnie - najważniejsze żebyś wybrał olej do mokrego sprzęgła i nie kupuj tych chińskich za 20 zł / 1l.
Sprawdź śrubę spustową od oleju która znajduje się pod silnikiem dostępna od lewej strony - czy na pewno jest dokręcona, jeśli jednak ucieka na 100% spod głowicy to możesz spróbować ją dokręcić (chyba że to wina uszczelki) - ale tego typu rzeczy nie powinny czekać do pierwszego przeglądu. Motocykl jest na dotarciu i nieszczelności w miejscu łączenia głowicy z cylindrem raczej nie będą służyły dobremu ułożeniu się tłoków i pierścieni - a i sama kompresja na tym cierpi.
Jeśli chodzi o biegi - u mnie leciutko szarpnie gdy silnik i sprzęgło jest jeszcze zimny - po rozgrzaniu w ogóle tego nie czuć - jeśli u Ciebie mimo odpowiedniej temperatury nadal tak się dzieje i np. masz czasem problemy ze znalezieniem luzu podkręć trochę linkę sprzęgła przy kierownicy i sprawdzaj czy jest różnica.
Gratulacje zakupu i niech Ci służy jak najlepiej!

