close

Informacja dotycząca plików cookies
Informujemy, że używamy informacji zapisanych na urządzeniach końcowych użytkowników przy pomocy plików cookies, w celu dostosowania naszego serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Pliki cookies użytkownik może kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Korzystanie z naszego serwisu internetowego oznacza, że użytkownik wyraża zgodę na ich zapisywanie.

Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Motocykle 125ccm, Lifan LF-250, Jinlun 250, Jinlun 150, Challenger 200, Zipp, Cruiser 250, inne...
moderatorzy: Luca, beniamin82

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: nitros5 dodano: 05 kwie 2014, 10:29

Więc, czy jeśli bym jeszcze wymienił skrzynię biegów, oraz wał to czy by już wystarczyło?
Skrzynia biegów taka: http://allegro.pl/skrzynia-biegow-4-bie ... 00865.html
Wał taki: http://allegro.pl/wal-atv-110cc-king-lo ... 25628.html

Czy to by już wystarczyło? Bardzo mi zależy żeby osiągnąć te 100km/h, ponieważ nie chcę całe życie wąchać 2t kolegów którzy setkę osiągają na 72cm3. Dzięki za odpowiedzi.
nitros5
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:44
Motocykl: Benzer Shaft 50, eMZ TS 250
Płeć: mężczyzna

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: Michał_66 dodano: 05 kwie 2014, 10:44

wał jak najbardziej warto by było wymienić na typowy do 110 jeżeli chodzi o skrzynie to musisz dopytać sprzedającego co do przełożeń czy są bardziej na moc czy na prędkość lub musisz sobie przeliczyć jak to wygląda w stosunku do oryginału
Michał_66
 

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: nitros5 dodano: 05 kwie 2014, 11:38

Michał_66 pisze:wał jak najbardziej warto by było wymienić na typowy do 110 jeżeli chodzi o skrzynie to musisz dopytać sprzedającego co do przełożeń czy są bardziej na moc czy na prędkość lub musisz sobie przeliczyć jak to wygląda w stosunku do oryginału

A jak to wyliczyć?
nitros5
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:44
Motocykl: Benzer Shaft 50, eMZ TS 250
Płeć: mężczyzna

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: Michoł dodano: 05 kwie 2014, 16:30

Nitros5. Prosiłem żebyś sprawdził przed montażem głowicy czy tłok w GMP sięga prawie końca cylindra. Zrobiłeś to? Bo jeśli to olałeś i tak jest, (a już się tu produkowałem z tłumaczeniem odnośnie wykorbiena oryginalnej korby od 50ccm) to obniżył się stopień sprężania.
Jeśli tak, to właśnie tak będzie się zachowywać ten silnik. Czyli w dolnym zakresie obrotów będzie śmoc ale przy wyższych obrotach silnik ni ma jadu.
Następna sprawa to zwężka wydechu przy cylindrze. Jak zdejmiesz rurę, to jest wspawana druga rura w rurze, można by się tego pozbyć.
Druga sprawa, króciec ssący. Co z tego że jest włożony większy gaźnik jak króciec jest o tej samej średnicy co do 50ccm.
Można pomyśleć nad odchodzeniem koła magneta.
Zresztą co ja tu będę pisać. Proszę bardzo, zapodaje linka, takie cudo z silnikiem STOMP 140. Tylko że takie osiągi są dlatego, bo jest założony cały ładny komplet, czyli silnik wraz z wydechem, gaźnikiem, króćcem ssącym itd. Nie obraź się, ale ty niestety robisz ulepa, bo nie masz pojęcia o tej robocie.
http://www.youtube.com/watch?v=DvtjnOgL9kk

Dlatego ciężko będzie ci wykrzesać z tego coś fajnego jak się nie przyłożysz do tej roboty. A to niestety są pieniądze do zainwestowania i dopieszczanie w każdym szczególe.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: foxmolder dodano: 05 kwie 2014, 17:05

Obejrzałem tego "jutuba". No cóż, młodość ma swoje prawa, też miałem kiedyś 17 lat, ale włosy na głowie stają dęba.
---
foxmolder
Forumowicz
 
Posty: 844
Rejestracja: 01 lip 2012, 13:53
Motocykl: -
Płeć: mężczyzna
Wiek: 49

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: Michoł dodano: 05 kwie 2014, 23:45

No dobra, ten silnik STOMP to chyba jest wzorowo poskładana, realna 125ccm (tak mi się wydaje). Ale to jest jeszcze h.. Proszę bardzo, masz ten sam silnik, tylko że hondy, bo jak wiadomo chińczyk zerżną to z hondy DAX i doładowany kompresorem.
Podobno da się wycisnąć z takiej 125ccm doładowanej 21 - 23KM.
http://www.youtube.com/watch?v=nrtOpmEsHpY
No i wtedy na pewno tak z 140km/h jest realne aby osiągnąć na takim sprzęcie :)
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: nitros5 dodano: 06 kwie 2014, 12:01

Dzisiaj zamówię wał i zobaczę czy to coś pomoże. Z tym że tłok nie sięga końca macie racje, on w górnej pozycji jest jakieś 1cm od końca cylindra. Myślę że wymiana wału załatwi sprawę.
nitros5
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:44
Motocykl: Benzer Shaft 50, eMZ TS 250
Płeć: mężczyzna

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: nitros5 dodano: 06 kwie 2014, 12:03

Michoł pisze:Nitros5. Prosiłem żebyś sprawdził przed montażem głowicy czy tłok w GMP sięga prawie końca cylindra. Zrobiłeś to? Bo jeśli to olałeś i tak jest, (a już się tu produkowałem z tłumaczeniem odnośnie wykorbiena oryginalnej korby od 50ccm) to obniżył się stopień sprężania.
Jeśli tak, to właśnie tak będzie się zachowywać ten silnik. Czyli w dolnym zakresie obrotów będzie śmoc ale przy wyższych obrotach silnik ni ma jadu.
Następna sprawa to zwężka wydechu przy cylindrze. Jak zdejmiesz rurę, to jest wspawana druga rura w rurze, można by się tego pozbyć.
Druga sprawa, króciec ssący. Co z tego że jest włożony większy gaźnik jak króciec jest o tej samej średnicy co do 50ccm.
Można pomyśleć nad odchodzeniem koła magneta.
Zresztą co ja tu będę pisać. Proszę bardzo, zapodaje linka, takie cudo z silnikiem STOMP 140. Tylko że takie osiągi są dlatego, bo jest założony cały ładny komplet, czyli silnik wraz z wydechem, gaźnikiem, króćcem ssącym itd. Nie obraź się, ale ty niestety robisz ulepa, bo nie masz pojęcia o tej robocie.
http://www.youtube.com/watch?v=DvtjnOgL9kk

Dlatego ciężko będzie ci wykrzesać z tego coś fajnego jak się nie przyłożysz do tej roboty. A to niestety są pieniądze do zainwestowania i dopieszczanie w każdym szczególe.

Zweżki nie ma na wydechu bo wydech miałem przerabiany więc jest okej. Sprawdzę króciec ssący jakie ma wymiary. Co masz na myśli z odchodzeniem koła magneta? Mógłbyś bardziej szczegółowo? Dzięki za odpowiedź :)
nitros5
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:44
Motocykl: Benzer Shaft 50, eMZ TS 250
Płeć: mężczyzna

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: Michoł dodano: 06 kwie 2014, 13:14

Zdejmujesz koło magnesowe i dajesz do fachmajstra który zajmuje się remontami silników. Gość bierz to koło i to on już wie gdzie i jak je stoczyć, ponawiercać aby było lżejsze oraz dobrze wyważone. Co to daje? Silnik szybciej wkręca się na obroty i ma większą śmoc właśnie przy górnych zakresach obrotów. Minusem tego jest utrata w pewnym procencie momentu obrotowego silnika w dolnym zakresie obrotów, oraz niezbyt równa praca na wolnych obrotach.
Wygogluj sobie i poczytaj, a dowiesz się więcej.
Awatar użytkownika
Michoł
Forumowicz
 
Posty: 396
Rejestracja: 03 cze 2010, 13:40
Lokalizacja: Kielce
Motocykl: Zipp RoadStar 250
Tel. kom.: 603362340
Płeć: mężczyzna
Wiek: 43

Re: Benzer Shaft 50 - zwiększenie mocy

Postautor: nitros5 dodano: 06 kwie 2014, 22:22

Michoł pisze:Zdejmujesz koło magnesowe i dajesz do fachmajstra który zajmuje się remontami silników. Gość bierz to koło i to on już wie gdzie i jak je stoczyć, ponawiercać aby było lżejsze oraz dobrze wyważone. Co to daje? Silnik szybciej wkręca się na obroty i ma większą śmoc właśnie przy górnych zakresach obrotów. Minusem tego jest utrata w pewnym procencie momentu obrotowego silnika w dolnym zakresie obrotów, oraz niezbyt równa praca na wolnych obrotach.
Wygogluj sobie i poczytaj, a dowiesz się więcej.

A to myślę że nie warto się w coś takiego bawić. Zobaczymy jeszcze z tym wałem. Dzisiaj bądź jutro będę zamawiał wał do 110 i zobaczymy.
nitros5
Forumowicz
 
Posty: 36
Rejestracja: 22 sie 2013, 12:44
Motocykl: Benzer Shaft 50, eMZ TS 250
Płeć: mężczyzna

PoprzedniaNastępna

Wróć do Wszystko na temat...

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości