Nitros5. Prosiłem żebyś sprawdził przed montażem głowicy czy tłok w GMP sięga prawie końca cylindra. Zrobiłeś to? Bo jeśli to olałeś i tak jest, (a już się tu produkowałem z tłumaczeniem odnośnie wykorbiena oryginalnej korby od 50ccm) to obniżył się stopień sprężania.
Jeśli tak, to właśnie tak będzie się zachowywać ten silnik. Czyli w dolnym zakresie obrotów będzie śmoc ale przy wyższych obrotach silnik ni ma jadu.
Następna sprawa to zwężka wydechu przy cylindrze. Jak zdejmiesz rurę, to jest wspawana druga rura w rurze, można by się tego pozbyć.
Druga sprawa, króciec ssący. Co z tego że jest włożony większy gaźnik jak króciec jest o tej samej średnicy co do 50ccm.
Można pomyśleć nad odchodzeniem koła magneta.
Zresztą co ja tu będę pisać. Proszę bardzo, zapodaje linka, takie cudo z silnikiem STOMP 140. Tylko że takie osiągi są dlatego, bo jest założony cały ładny komplet, czyli silnik wraz z wydechem, gaźnikiem, króćcem ssącym itd. Nie obraź się, ale ty niestety robisz ulepa, bo nie masz pojęcia o tej robocie.
http://www.youtube.com/watch?v=DvtjnOgL9kkDlatego ciężko będzie ci wykrzesać z tego coś fajnego jak się nie przyłożysz do tej roboty. A to niestety są pieniądze do zainwestowania i dopieszczanie w każdym szczególe.