
tomw10 pisze:,,,,,,,,,,,,,,,,
Pomalowanie bocznych pokryw na czarno.
Ogólnie jestem zadowolony, byłem nawet na 2 zlotach motocyklowych w Sztumie i Sierakowicach i z żadnego mnie nie wygnali
tomw10 pisze:Ogar Caffe to w/g mnie trochę niefortunna nazwa firmy Romet, ani 125 nie ma nic wspólnego z "Ogarem"
ani tym bardziej z "Caffe Racer" poza taką stylistyką ni to racer ni to scrambler.
Tego typu motorki są w europie sprzedawane jako Hanway Raw 125 z lepszym silnikiem i żadna w tym
zasługa "Rometa" poza zubożeniem modelu na polski rynek. Podobieństwo do WSK jest zupełnie przypadkowe
wynikające z wyglądu klasycznego motocykla w swoim okresie. Czy to przypadek czy celowe działanie firmy
nie wiadomo jednakże u nas (starszych) WSK budzi nostalgię i wspomnienia.
Motocykl klasyczny mnie najbardziej odpowiada, nie widzę siebie na chopperze czy ścigaczu,
moimi wzorami są np. Kawasaki W 800, czy Triumph Bonneville i dlatego pewnie trochę do nich upodabniam motorek.
Rzecz gustu.
Na zlocie byłem samemu z ciekawości bardziej żeby pooglądać inne maszyny niż zaistnieć jako uczestnik
ale byłem mile zaskoczony życzliwością i atmosferą na miejscu. Przy okazji dużo się też nauczyłem.
beniamin82 pisze:Kurde dlaczego Romet nie może wsadzić do Ogara Cafee silnika kopii z Suzuki GN125?
Można by było spokojnie kupić, a wsadzilio jakąś wydumkę o ktorej mało w necie?
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości